سرهنگ بنایی:

شب‌های عملیات کربلای 5، شب‌های قدر این انقلاب بود

فرمانده تیپ مخصوص حضرت زهرا(س) گفت: دستور رهبری و وحدت میان فرماندهان سبب انجام عملیات کربلای 5 شد که یکی از بی‌نظیرترین عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳ - 18January 2014

شب‌های عملیات کربلای 5، شب‌های قدر این انقلاب بود

سرهنگ سید علی بنایی، فرمانده تیپ مخصوص حضرت زهرا (س) در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به اهمیت بالای عملیات کربلای 5 اظهار داشت: شبهای عملیات کربلای 5 یکی از بی نظیرترین شبهای آن دوران بود تا جایی که مقام معظم رهبری در خصوص آن فرمودند شبهای این عملیات، شبهای قدر این انقلاب بود.

سرهنگ بنایی افزود: عملیات موفقیت آمیز کربلای 5 باعث شد تا دشمن پای میز مذاکره بیاید، چرا که دشمنان انقلاب در شرق و غرب با یکدیگر متحد شده بودند تا این عملیات اجرا نشود.

وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه ادامه داد: دستور رهبری و وحدت میان فرماندهان  سبب انجام  عملیات کربلای 5 شد که یکی از بینظیرترین عملیاتهای 8 سال دفاع مقدس بود.

سرهنگ بنایی خاطرنشان کرد: پیام امام راحل در این مقطع از زمان به جا بود تا جایی که بچهها بدون هیچ سختی وارد عملیات شده و به پیروزی دست یافتند.

فرمانده تیپ مخصوص حضرت زهرا(س) تصریح کرد: تمام روزها و شبهای عملیات کربلای 5 خاطره است، چرا که تمام لحظه ها توام با درگیری، جانبازی و شهادت بود.

گفتنی است؛ سرهنگ سید علی بنایی در دوران دفاع مقدس، از نیروهای اطلاعات عملیات لشکر 10 سیدالشهدا بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار