رئیس دانشگاه گیلان عنوان کرد

توجه به بعد عقلانی و علمی دفاع مقدس در دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه گیلان گفت: در محیط دانشگاه بهتر است به بعد عقلانی و علمی دفاع مقدس پرداخته شود و از این حیث نگرش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان قابل تحسین است.
کد خبر: ۱۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵ - 16March 2014

توجه به بعد عقلانی و علمی دفاع مقدس در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، "احمد رضی" رئیس دانشگاه گیلان در دیدار امروز صبح با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان گفت: به رغم انجام فعالیتهای ارزشمند در حوزه فرهنگ دفاع مقدس، کارهایی که کمتر به آن پرداخته شده در دانشگاه زیاد است و تعامل با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان میتواند زمینه ساز فعالیتهای علمی و پژوهشی ارزنده در حوزهی دفاع مقدس باشد.

وی افزود: باید به نقش تحول آفرین دانشگاه در عرصههای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی توجه کرد و فرهنگ دفاع مقدس این زحمت را ایجاد میکند که دانشگاه تحول آفرین باشد.
 

رضی با تأکید بر کارآیی متدهای علمی بر سایر روشها برای تبیین امور گوناگون در دانشگاه گفت: در محیط دانشگاه بهتر است به بعد عقلانی و علمی دفاع  مقدس پرداخته شود و از این حیث نگرش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان قابل تحسین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه کارها از جمله امور مربوط به فرهنگ دفاع مقدس اگر با توجه به شرایط و مقتضیات دانشگاه صورت بگیرند، پایدار میمانند و میتوانند زمینه ساز کارهای اساسی دیگر شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار