فرمانده نیروی هوایی ارتش:

اهانت به قرآن نمادی از جاهلیت مدرن است

امیر سرتیپ واحدی گفت: اهانت به قرآن به‌عنوان نماد جاهلیت مدرن، نماد اعتراف غرب به شکست در برابر منطق اسلام است.
کد خبر: ۶۰۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ - 08August 2023

اهانت به قرآن نمادی از جاهلیت مدرن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش، گفت: در روز‌هایی قرار داریم که مصادف با حماسه حضرت زینب (س) در تاریخ اسلام است که در چنین ایامی در خط مقدم مبارزه با تحریف واقعه عاشورا و حقیقت به تعبیر امروز در خط مقدم مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن موفق شدند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: دفاع از هویت علوی خاندان عترت که به دروغ آن‌ها را خارجی معرفی می‌کردند، مدیریت خانواده اسرا، ایستادگی در برابر تهدید، تحقیر، توطئه دشمن برای عوض کردن جای حق و باطل بخشی از این صحنه نبرد نابرابر بود.

وی با بیان اینکه قریب به ۱۴۰۰ سال از واقعه تاریخی عاشورا می‌گذرد، یادآور شد: امروز همچنان همان جنگ به شیوه‌ای دیگر ادامه دارد و ما برای مقابله در میدان نبرد نیازمند تربیت شدگان مکتب حضرت زینب (س) هستیم.

وی گفت: شاهد جنگ ترکیبی دشمن و اهانت به ساحت قرآن کریم در دو کشور به بهانه آزادی بیان بودیم. بی شک این نوع رفتار‌ها در یک پازل سیاسی قابل فهم و تفسیر است و واقعیت مهمی به نام فرا رسیدن عصر و زمانه طلوع فرهنگ و اندیشه و تمدن اسلامی و افول فرهنگ، اندیشه و تمدن نظام سرمایه‌داری غرب رسیده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: قرآن کریم در آیات مختلف خصوصیات دشمنان اسلام را برشمرده و از توطئه‌های مختلف و برنامه‌های آن‌ها پرده برداشته و آن‌ها را معرفی می‌کند و مسلمانان را به هوشیاری، بصیرت و آگاهی فرا می‌خواند.

وی تصریح کرد: دشمن در جنگ ترکیبی امروز تمام این دسیسه‌ها را به شکل امروزی در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته، اما واقعیت این است که اهانت به قرآن به‌عنوان نماد جاهلیت مدرن، نماد اعتراف غرب به شکست در برابر منطق اسلام است.

امیر واحدی با اشاره به انحطاط جاهلیت مدرن و گرایش بیشتر مردم به اسلام، قرآن و مکتب امام حسین (ع) در غرب خاطرنشان کرد: امروز شاهد جهانی بودن ویژگی‌های قرآن و مکتب حسینی هستیم.

وی خطاب به خواهران شرکت کننده در مسابقات قرآن تصریح کرد: شما بانوان امروز در خط مقدم مبارزه با جاهلیت مدرن هستید و در میدان مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارید و به این نکته کلیدی توجه داشته باشید که تلاوت زیبای قرآن با حفظ قرآن بسیار ارزشمند است، اما امروز علاوه بر این به رفتار قرآنی و نهادینه شدن سبک زندگی قرآنی و تجلی یافتن قرآن در خانواده‌ها نیازمندیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: نقطه هدف‌گیری دشمن در جنگ ترکیبی، کانون خانواده، عفت، حیا و پایبندی به اعتقادات دینی است، به همین دلیل ما نیازمند تجلی یافتن قرآن در خانواده‌ها هستیم. معتقدم ماهیت اسلام ناب در کانون خانواده‌های قرآنی حفظ می‌شود.

امیر واحدی خاطرنشان کرد: با تقویت بنیه‌های دفاعی کشورمان گزینه نظامی قریب به یقین دیگر روی میز دشمن نیست، اما حیا ستیزی و عفت گریزی روی میز دشمنان انقلاب قرار دارد و با تقویت بنیه‌های اعتقادی خانواده این گزینه از روی میز دشمن حذف می‌شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها