در پیامی خطاب به سردار «رادان» صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از اجرای طرح «نور»

سردار مرادحاجتی گفت: مردم خوزستان اعم از لر، بختیاری، عرب، شوشتری، دزفولی، بهبهانی، بهمئی، ترک و دیگر اقوام و اقشار از قدیم نسبت به شئونات اسلامی و ملی پایبند بوده و همواره در خط مبارزه با چالش‌هایی بوده‌اند که امنیت جغرافیایی، روانی، فرهنگی و اجتماعی ملت را به خطر بیندازد.
کد خبر: ۶۶۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴ - 08May 2024

تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان از اجرای طرح «نور»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی از حضور جهادی سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور که به منظور حضور در تجمع مردمی حمایت از طرح حجاب و عفاف «نور» به خوزستان سفر کرده بود، تقدیر کرد.

در این پیام آمده است؛

مردم خوزستان اعم از لر، بختیاری، عرب، شوشتری، دزفولی، بهبهانی، بهمئی، ترک و دیگر اقوام و اقشار از قدیم نسبت به شئونات اسلامی و ملی پایبند بوده و همواره در خط مبارزه با چالش‌هایی بوده‌اند که امنیت جغرافیایی، روانی، فرهنگی و اجتماعی ملت را به خطر بیندازد.

مردم سرزمین نور و اهالی پایتخت حماسه و ایثار به شدت از وضعیت ناخوشایند بی حجابی در برخی نقاط کشور که محصول برنامه ریزی چند دهه تئوریسین‌های آمریکایی و غربی است، ناراحت‌اند و نیک می‌دانند که فرهنگ غنی دینی و ملی ما با غیرت مردانه و حیای زنانه پیوندی عمیق خورده است و هیچکس حق ندارد این پیوند ریشه‌ای را از هم بگسلد.

بی شک اجرای درست طرح «نور» که باعث دلگرمی خانواده معظم شهدا شده است با حضور مقتدرانه، پدرانه، دلسوزانه و مهربانانه شما و دیگر هم سنگران تلاشگرمان در فراجا به نتیجه ای دشمن شکن خواهد انجامید و اندک دختران نوجوان و جوان ما که مورد یورش رسانه‌های غربی واقع شده‌اند با تجسسی در سبک زندگی غرب و گسست خانواده در این فرهنگ به دست‌های شیطانی دشمنان پی خواهند برد و به صف دختران محجبه و متین کشور خواهند پیوست.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس و به نمایندگی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان خوزستانی از جناب عالی بابت حضور دلگرم کننده و مقتدرانه‌تان در جمع مردم خوزستان تشکر می‌کنم و امیدوارم همانگونه که همیشه پیگیر امورات مختلف حوزه دفاع مقدس هستید، همانگونه نیز در اجرای طرح حجاب و عفاف موفق و سربلند باشید و شک نکنید که دعای خیر مادران شهدا پشتوانه راه شماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار