پیام تسلیت سرلشکر باقری به مناسبت عروج سردار «ایافت»

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تأکید کرد: خدمات سردار «ایافت» در سنگرهای گوناگون خدمت به انقلاب و میهن اسلامی همواره راهگشا و راهنمای نسل امروز نیروهای مسلح و مدافعان پرافتخار وطن است.
کد خبر: ۶۶۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ - 07May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی عروج سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید ایافت» فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سرلشکر باقری به مناسبت عروج سردار ایافت

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«هرچه انقلاب اسلامی دارد، از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران دارد.»
حضرت امام خمینی (ره)

خانواده محترم مرحوم سردار سرتیپ دوم پاسدار سید مجید ایافت

سردار رشید سپاه اسلام جانباز سرافراز انقلاب و دفاع مقدس «سرتیپ دوم پاسدار مجید ایافت»، از فرماندهان و پیشکسوتان دوران حماسه و جهاد در جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

آن سردار عالیقدر عمر خویش را صادقانه و مجاهدانه در سنگرهای گوناگون خدمت به انقلاب و میهن اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس در جبهه مقاومت اسلامی برای دفاع از اسلام و ایران عزیز و صیانت از امنیت و آرامش کشور سپری کرد و منشوری از وفاداری و فداکاری برای آرمان‌های بلند و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی و عزت و سربلندی این سرزمین از خود به ودیعت نهاد که به ویژه برای نسل جوان امروز نیروهای مسلح و مدافعان پرافتخار وطن همواره راهگشا و راهنما است.

فقدان آن مجاهد نستوه را به آحاد همرزمان و همسنگران شجاع او و نیز پیشکسوتان سنگرهای پاسداری از انقلاب و به ویژه خانواده ارجمند آن سردار مخلص و صادق تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای او علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه السلام) و شهدای کربلا و برای بازماندگان مکرم صبر جمیل و اجر جزیل و ثبات قدم طلب می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمّد باقری

پیام تسلیت سرلشکر باقری به مناسبت عروج سردار ایافت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها