فرماندار آبدانان:

جامعه ایثارگران مایه افتخار نظام هستند

«رحمانی» گفت: جامعه ایثارگران مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده و نظام ما همواره مرهون ایثار و گذشت این قشر است.
کد خبر: ۶۶۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ - 08May 2024

جامعه ایثارگران مایه افتخار نظام اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، جلسه بررسی و پیگیری مشکلات بیمه ایثارگران شهرستان به ریاست «محمد رحمانی» فرماندار، «خسروی» مشاور استاندار ایلام و جمعی از ایثار گران در محل سالن جلسات فرمانداری آبدانان برگزار شد.

«محمد رحمانی» فرماندار آبدانان در این جلسه اظهار داشت:جامعه ایثارگران مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده و نظام ما همواره مرهون ایثار و گذشت این قشر است.

وی افزود: شهدا و جانبازان با جانفشانی خود در دوران دفاع مقدس فرهنگ شجاعت، مقاومت، پایداری و ایثار را به همه ما آموختند و وظیفه همه خادمین و خدمتگزاران نظام اسلامی تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

فرماندار آبدانان تاکید کرد: که قرارداد‌هایی با مراکز درمانی، داروخانه‌ها و پزشکان متخصص آبدانان جهت بهبود شرایط درمانی ایثارگران بسته شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرایط درمان ایثارگران باید بهبود پیدا کند و مطالبات درمانی معوق ایثارگران را هم در ماه‌های آینده پرداخت گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسینی احمدفداله» امام جمعه آبدانان نیز در این جلسه اظهار داشت: هیچ عملی بالاتر از شهادت نیست و همه دستگاه‌های متولی باید تلاش کنند خدمتی که درخور توجه برای شهدا و خانواده‌های آنان انجام دهند، هرچند این اقدامات هرگز جوابگوی رشادت‌های شهیدان و فداکار‌های خانواده‌های آنان نیست.

وی افزود: خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ذخیره‌ای برای آخرت است و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

انتهای پبام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار