فرهنگ‌های دو زبانه روسی و فارسی در نمایشگاه کتاب بررسی می‌شوند

نشست «بررسی فرهنگ‌های دوزبانه روسی و فارسی» با حضور مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و با همکاری انجمن علمی دانشجویی زبان روسی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ - 16April 2016

فرهنگ‌های دو زبانه روسی و فارسی در نمایشگاه کتاب بررسی می‌شوند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، به مناسبت حضور کشور روسیه بهعنوان مهمان ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران نشست «بررسی فرهنگهای دوزبانه روسی و فارسی»، بیست و نهم فروردینماه از ساعت 10 تا 12 در سالن شهدای گمنام دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار میشود. دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس در بزرگراه جلال آل احمد، پل نصر واقع شده است.

در این نشست، آموزش زبان روسی به فارسیزبانان و تاریخ زبانشناسی در روسیه نیز مورد بحث و بررسی قرار میگیرد. دکتر محمدرضا محمدی، دکتر هادی بهارلو و دکتر محبوبه علیاری سخنرانان این برنامه خواهند بود.

این برنامه از سلسه نشستهایی است که به مناسبت حضور کشور روسیه بهعنوان مهمان ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران برگزار میشود.

تاکنون پنج نشست در این خصوص با همکاری دانشگاههای تربیت مدرس، دانشگاه الزهرا (س) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران ـ شمال برگزار شده و مورد توجه و استقبال دانشجویان رشته زبان روس قرار گرفته است.

بیست و نهمین دوره نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در محل شهر آفتاب برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار