سردار اسدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«وعده صادق» موجب بیداری مردم دنیا شده است

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به تأثیر عملیات وعده صادق بر بیداری مردم دنیا، گفت: امروز شاهد موج بیداری و جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های غربی هستیم و این بیداری ضربه‌ای به پیکره شیاطین عالم است.
کد خبر: ۶۶۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۰ - 09May 2024

سردار اسدیسردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره عملیات «وعده صادق» و دستاورد‌های آن، اظهار داشت: وعده صادق یک عملیات بی‌بدیل در مقابل شیاطین عالم بود.

سردار اسدی با بیان اینکه در شب عملیات وعده صادق سه لایه پدافندی دشمنان در کشور‌های عراق، اردن، سوریه و سرزمین‌های اشغالی از رژیم صهیونیستی محافظت می‌کردند، افزود: طرف مقابل ما علاوه بر رژیم خبیث صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و فرانسه بودند و آمریکا با گلچین کردن کشور‌های غربی به دنبال عدم تحقق مأموریت عملیات وعده صادق بود.

وی با بیان اینکه حمله به کنسولگری، تجاوز به خاک وطن بود و پاسخ آن باید داده می‌شد، افزود: دشمنان تصور می‌کردند که توان تهاجمی جمهوری اسلامی ایران در حدی نیست که بتواند از لایه‌های پدافندی آن‌ها عبور کند؛ اما دنیا این را به خوبی دید که پرتابه‌های ما از لایه‌های پدافندی آن‌ها عبور کرد و بخشی از موفقیت‌های عملیات وعده صادق در رسانه‌ها بازتاب داشت.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه وعده صادق موجب بیداری مردم در دنیا شده است، تأکید کرد: امروز شاهد موج بیداری و جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی هستیم و این بیداری ضربه‌ای به پیکره شیاطین عالم است و قطعاً ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار