اعلام زمان ثبت‌نام دریافت بُن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب

نحوه دریافت بن کارتهای دانشجو و دانش آموزان در نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد.
کد خبر: ۷۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ - 16April 2016

اعلام زمان ثبت‌نام دریافت بُن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سهم دانشجو در دریافت بُنهای ١٠٠هزار تومانی، ٦٠ هزار تومان است که پرداخت آن از طریق اپلیکیشن آپ و پس از نهایی شدن فرایند ثبتنام انجام میشود.
 
پس از پرداخت مبلغ بُن کتاب، یک حساب بانکی توسط بانک شهر برای متقاضیان بُن کتاب ایجاد و اطلاعات آن شامل شماره کارت، رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضا از طریق پیامک برای دانشجو ارسال میشود. دانشجویان میتوانند پس از دریافت اطلاعات کارت، بدون نیاز به کارت فیزیکی به آسانی با استفاده از اپلیکیشن آپ در تمامی غرفههای نمایشگاه اقدام به خرید کتاب کرده و علاوه بر صرفهجویی در زمان و هزینه، از مزایا و جوایز در نظر گرفته شده برای پرداخت اپلیکیشنی بهرهمند شوند.
 
با هماهنگیهای بهعمل آمده با اپراتورهای تلفن همراه کشور، استفاده از اپلیکیشن آپ در مدت زمان برگزاری نمایشگاه هیچ هزینهای برای اینترنت همراه بازدیدکنندگان نمایشگاه نخواهد داشت. بنابراین دارندگان سیمکارتهای دائمی و اعتباری تمامی اپراتورها میتوانند به صورت رایگان و بدون کم شدن حجم ترافیک اینترنت همراه خود از طریق اپلیکیشن آپ و با استفاده از اعتبار بُن کتاب خود اقدام به خرید کتاب کنند.
 
متقاضیان دریافت بُن کتاب میتوانند اپلیکیشن آپ را با مراجعه به وبسایت http://app.733.ir دانلود و نصب کنند. اپلیکیشن آپ قابل نصب بر روی سیستم عاملهای اندروید و ios است.

بن کارتهای دانش آموزی

با تسهیلات اختصاص یافته توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستینبار در بیستونهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، یارانه خرید کتاب به دانشآموزان تعلق خواهد گرفت.

ارزش این بُنکارتهای خرید کتاب به مبلغ 50 هزار تومان خواهد بود که 75 درصد آن از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 25 درصد باقیمانده نیز از سوی دانشآموزان تأمین خواهد شد.

ثبتنام و مدیریت ارائه بُن کتاب دانشآموزان توسط خانه کتاب انجام میشود و این بُنکارتها صرفاً در ایام برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران قابل استفاده خواهند بود. اطلاعات تکمیلی درباره نحوه و شرایط ثبتنام بهزودی اعلام میشود.

بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران 15 تا 25 اردیبهشت سال جاری در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار