«سمت خدا» از رادیو قرآن پخش می‌شود

برنامه «سمت خدا» از شبکه سه و رادیو قرآن همزمان ژخش می‌شود.
کد خبر: ۷۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ - 14April 2016

«سمت خدا» از رادیو قرآن پخش می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، برنامه تلویزیونی «سمت خدا» که چند سال است روی آنتن شبکه سه سیما می رود، قرار است به صورت همزمان از رادیو قرآن نیز پخش شود

این برنامه در طول هفته طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ لغایت ۱۴:۳۰ پخش میشود.

با درخواست مخاطبان برای پخش این برنامه از رادیو همزمان با میلاد با سعادت امام جواد (ع) از روز دوشنبه، مورخ ۳۰ فروردینماه، پخش برنامه «سمت خدا» از رادیو قرآن آغاز می شود.

برنامه «افق» با موضوع مسابقات بینالمللی قرآن

برنامه »افق» که هر هفته روزهای شنبه از ساعت ۱۴:۱۵ از رادیو قرآن پخش میشود، این هفته با موضوع سی و سومین دوره مسابقات بینالمللی قرآن روی آنتن میرود.

این برنامه روزهای شنبه با هدف بررسی آینده فعالیتهای قرآنی و پیگیری منویات مقام معظم رهبری در حوزه قرآن کریم از رادیو قرآن پخش میشود.

موضوع تشریح برنامههای سی و سومین دوره مسابقات بینالمللی قرآن کریم به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای قرآنی جهان در حوزه مسابقات در دستور کار این هفته برنامه سازان «افق» قرار دارد.

این برنامه با حضور حجتالاسلام سیدمصطفی حسینی رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر مسابقات و حسن ربیعی مدیرکل روابط عمومی و امور بین المللی سازمان اوقاف و امور خیریه و با اجرای محمدرضا پورمعین پخش میشود.

»افق» از رادیو قرآن از ساعت ۱۴:۱۵ به صورت زنده و مستقیم از طول موج ۱۰۰ اف ام شنیده می شود.

جلسه ششم کمیته تبلیغات و اطلاعرسانی و نشست همدلی مدیران قرآنی

روز یکشنبه ۲۹ فروردینماه جلسه ششم کمیته تبلیغات و اطلاعرسانی ستاد عالی مسابقات قرآن و نشست همدلی مدیران و فعالان قرآنی صبح و بعدازظهر در رادیو قرآن برگزار میشود.

کمیته تبلیغات و اطلاعرسانی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بینالمللی قرآن کریم، یک جلسه فوق العاده را با حضور اساتید و صاحبنظران عرصه رسانه و قرآن و اعضای کمیته برپا می کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار