دیدار فرمانده نیروی هوایی با فرمانده نیروی دریایی ارتش

به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان واحدی با امیر دریادار ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۳۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 29November 2023

دیدار فرمانده نیروی هوایی با فرمانده نیروی دریایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه به مناسبت فرا رسیدن ۷ آذر، روز نیروی دریایی ارتش با حضور در ستاد این نیرو با امیر دریادار «شهرام ایرانی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر سرتیپ واحدی در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی دریایی با اشاره به ساخت ناوشکن دیلمان اظهارداشت: بحمدالله نیروی دریایی توانسته است با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به توانمندی‌های نخبگان کشور و حمایت از خلاقیت‌ها و ابتکارات به پیشرفت‌های راهبردی و دفاعی قابل توجهی دست یابد که نمونه آن ناوشکن دیلمان است.

وی تصریح‌ کرد: ساخت این ناوشکن به دست توانمند متخصصان داخلی کشورمان و همکاران عزیزمان در نیروی دریایی ارتش، یک موفقیت استراتژیک نه‌تنها برای نیروی دریایی، بلکه برای کل نیرو‌های مسلح کشورمان به حساب می‌آید که قدرت بازدارندگی دفاعی ما را در مقابل دشمنان این خاک صدچندان کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش به فناوری روز جهانی به کار رفته در این ناوشکن نیز اشاره کرد و افزود: ساخت این ناوشکن در شرایط تحریم کار بسیار سختی است؛ ما در نیروی هوایی ارتش این قضیه را به خوبی درک می‌کنیم که در شرایط تحریم‌های ظالمانه، ساخت چنین تجهیزاتی با تکنولوژی بالا، چه سختی‌هایی دارد و نیازمند چه مهارت‌های بالایی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها