معاون اجرایی ارتش خبر داد؛

برگزاری مسابقات مهارت‌آموزی ویژه کارکنان وظیفه در سراسر کشور

امیر سرتیپ محمودی از برگزاری مسابقات مهارت‌آموزی ویژه کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 13November 2023

برگزاری مسابقات مهارت‌آموزی ویژه کارکنان وظیفه در سراسر کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه ستاد ارتش اظهار داشت: اولین دوره مسابقات مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و جمعیت هلال احمر کشور، در اواخر آبان برگزار می‌شود.

امیر محمودی افزود: ترویج فرهنگ آموزش و مهارت‌آموزی، شناسایی استعداد‌های مهارتی برتر در رشته‌های گوناگون، ایجاد رقابت پویا در بین کارکنان وظیفه و تلاش برای استفاده از فرصت سربازی برای مهارت‌آموزی در ابعاد مختلف از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه است.

معاون اجرایی ارتش ادامه داد: اولین دوره این مسابقات در ۱۵ رشته اعم از تیراندازی، امداد و نجات، برنامه‌نویسی، عکاسی دیجیتال، تعمیرات تلفن همراه، تعمیرات آبگرمکن و کولر گازی، برق خودرو، نانوایی، آشپزی و… برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی کارکنان وظیفه مجاز به شرکت در این مسابقات هستند، گفت: این مسابقات در چهار مرحله شهرستان، استان، سازمان و مرحله نهایی کشوری برگزار می‌شود و ما انتظار داریم که فرماندهان عزیز یگان‌ها، زمینه را جهت حضور پرشور کارکنان وظیفه در این رقابت‌ها فراهم کنند.

امیر محمودی در پایان به مشوق‌ها و جوایز این مسابقات نیز اشاره و عنوان کرد: به‌منظور ایجاد جذابیت و افزایش نشاط بیشتر در این مسابقات، جوایز نقدی و غیرنقدی شامل مدال، لوح تقدیر، مرخصی تشویقی و برخی موارد مشوق دیگر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها