در گردهمایی ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج؛

فرمانده سپاه تهران بزرگ: رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی سیاسی و امنیتی شده است/ کنگره شهدای تهران بهمن امسال برگزار می‌شود

سردار حسن‌زاده گفت: رژیم صهیونیستی به لحاظ ساختار سیاسی و امنیتی دچار فروپاشی شده است؛ لذا اینکه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌میدان آمدند، برای نگه‌داشتن این رژیم و‌ جلوگیری از فروپاشی سریع آن است.
کد خبر: ۶۲۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ - 02November 2023

فرمانده سپاه تهران بزرگ: رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی سیاسی و امنیتی شده است/ کنگره شهدای تهران بهمن امسال برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌‌الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در گردهمایی ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج که با عنوان «زمزمه محبت» در مصلی امام‌ خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان مقاومت در فلسطین تا نزدیک ۴۰ کیلومتر در سرزمین‌های اشغالی پیش رفتند و این پیشروی که همراه با غافلگیری بود، باعث شد ارتش رژیم صهیونیستی نتواند انجام این عملیات را پیش‌بینی کند؛ لذا می‌بینید که رزمندگان فلسطینی به راحتی فرمانده لشکر غزه را در خواب اسیر می‌کنند و به دنبال آن‌ها بخشی از مردم هم تعدادی اسیر از شهرک‌نشین‌های اسرائیلی می‌گیرند.

سردار حسن‌زاده افزود: جنایت ارتش کودک‌کش صهیونیستی در غزه باعث شد حرفی را که ما قبلاً مبنی بر کودک‌کش بودن این رژیم و جنایتکار بودن آن‌ها می‌زدیم، نسل جوان امروز ما یعنی جوانان دهه ۸۰ و ۹۰ آن را به وضوح ببینند و باور کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی باعث شد مبارزان فلسطینی بر ارتش صهیونیست‌ها پیروز شوند، اما پیروزی دوم زمانی حاصل شد که مردم غزه علی رغم بمباران‌های سنگین ارتش کودک کش صهیونیست ها، مقاومت می‌کنند و این باعث شده تا مردم شهر‌های سایر کشور‌ها همانند مردم لندن و پاریس در حمایت از آن‌ها به خیابان‌ها بیایند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به لحاظ ساختار سیاسی و امنیتی دچار فروپاشی شده لذا اینکه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌میدان آمدند برای نگاه داشتن این رژیم و‌جلوگیری از فروپاشی سریع آن است؛ در واقع آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا از نابودی رژیم جلوگیری کنند که البته موفق نخواهند شد.

این مقام نظامی تصریح کرد: یرای اولین بار آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها متعهد شدند به آوارگان صهیونیستی که در پناهگاه‌ها و چادر‌ها حضور دارند، آب و غذا برسانند؛ صهیونیست‌ها اگر چه غزه را در محاصره شدید خود قرار دادند، اما از سوی دیگر مرز‌ها را از آغاز جنگ بر روی مردم خودشان هم بستند و اجازه خروج به هیچ کس را نمی‌دهند، چون اگر خارج شوند دیگر زوری ندارد.

سردار حسن‌زاده در ادامه عنوان کرد: مسجد سنگر است یعنی مسجد پایگاهی برای دفاع در برابر دشمن در تمام عرصه‌ها است، ولی متاسفانه این را خوب متوجه نشدیم به عبارت دیگر مسجد سنگر دفاع ترکیبی در برابر دشمنان است.

وی تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم در دوران ظهور مساجد کم فروغ داشته باشیم؛ ائمه جماعات همان برخوردی را با بسیجیان ما در مسجد داشته باشند که با فرزندان خود در منزل دارند از سوی دیگر بسیجیان نیز باید در رونق نماز جماعت در مساجد اهتمام بیشتری از خود بروز دهند و در محل نیز چنانچه مشکلی بوجود آمد با کمک ائمه جماعات در رفع آن کوشا باشند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه در حال توسعه بسیج نوجوانان هستیم به نحوی که اکنون ۶۰ درصد پایگاه‌های مقاومت، بسیج نوجوانان دارند، تصریح کرد: دوم تا دوازدهم بهمن امسال اجلاسیه کنگره شهدای تهران را برگزار خواهیم کرد که اختتامیه آن ۱۲ بهمن خواهد بود از این روی، پیش‌بینی کردیم تا در هزار مسجد یادواره‌های شهدا برگزار شود.

سردار‌ حسن‌زاده درباره اهمیت گرامیداشت ۱۳ آبان امسال هم گفت: امسال ۱۳ آبان علاوه بر روز مبارزه با استکبار است، روز انزجار از اسرائیل و حمایت عزتمندانه از مردم فلسطین هم‌خواهد بود به عبارت دیگر ۱۳ ابان‌هم‌روز ملی استکبارستیزی و هم روز قدس است، پس باید تلاش کنیم این روز را با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار