ورزش در روح، روان و جسم ایثارگر تاثیر گذار است

«ناوکی»گفت: ورزش در روح، روان و جسم ایثارگر تاثیر بسزایی دارد.
کد خبر: ۶۶۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳ - 08May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در جلسه تجلیل از نمایندگان رشته های ورزشی شاهد و ایثارگر که با حضور جمعی از نمایندگان رشته های ورزشی شاهد و ایثارگر و «عبدالرضا یوسفی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهرستان‌ها فعالیت‌های ورزشی را همواره باید در دستور کار جدی قرار دهند.

وی افزود: از همین ابتدای سال همه شهرستان‌ها تنها با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند تمرینات ورزشی را پیگیری و خروجی این فعالیت‌ها را کنترل و نظارت کنند.

ناوکی ضمن اشاره به اینکه ورزش در روح، روان و جسم ایثارگر تاثیر بسزایی دارد،اضافه کرد: ما مصمم هستیم اعتبارات مورد نیاز در حوزه ورزش را تامین و در اختیار شهرستان‌ها قرار دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات بسیار عدیده‌ای که در تاسیسات و موتورخانه مجتمع ورزشی ایثار وجود دارد تلاش می‌کنیم تا دو ماه آینده این مجتمع بهره برداری شود. 

در ادامه نمایندگان ورزشی ضمن بیان پیشنهادهایی مشکلات مربوط به رشته‌های مورد نظر خود را ارائه و از قسمت‌های مختلف مجتمع ورزشی ایثار بازدید کردند.

از نمایندگان ورزشی به پاس یک‌سال همکاری و تلاش قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار