تشریح برنامه‌های بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری در هفته دفاع مقدس

جلسه شورای اداری بنیاد در چهارمحال و بختیاری با محوریت برنامه‌ریزی فعالیت‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ - 20September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «اسماعیل عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری امروز در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس اظهار داشت: دستگاه‌هایی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه پاسداران باید به صورت متمرکز و تلفیقی برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با کیفیت مناسب برگزار کنند.

عسگری هفته دفاع مقدس را یادآور دلاورمردی‌ها و رشادت‌های کسانی دانست که در مصاف دشمن متجاوز با همه وجود ایستادگی کردند و امروز باعث عزت، شرف و آبروی نظام و کشور هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه ما مدیون شهدا هستیم لذا لازم است با همفکری منسجم، خوب و تاثیرگذار هفته دفاع مقدس را در سطح جامعه گرامی بداریم تا نسل‌های جدید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی پیدا کنند.

وی عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های رسانه ملی، جراید و خبرگزاری‌ها و فضای مجازی در راستای گرامیداشت این هفته بهره جست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها در کلیه گلزار‌های مطهر شهدا، اجرای مراسم گرامیداشت «لاله‌های سفید»، هماهنگی در طرح رزمایش دیدار از تمامی خانواده معظم شهدا، برگزاری دعای ندبه در گلزار شهدای سراسر استان، تشکیل اولین ستاد یادواره شهدای غریب، برگزاری یادواره شهدا در سطح استان و بارگزاری محتوی هنری در فضای مجازی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها