معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

۹۵۳ پروژه در هفته دولت در چهارمحال و بختیاری افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

«حیدری» با اشاره به خبر کلنگ‌زنی یا افتتاح ۹۵۳ پروژه در چهارمحال و بختیاری در هفته دولت، گفت: از این تعداد ۷۳۳ پروژه با اعتبار هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهند شد و ۲۲۰ پروژه نیز با اعتبار ۵۴ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ - 24August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «علی حیدری» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ سهیمه قیر بسیار مناسبی در استان جذب شد که همین موضوع منجر به بهسازی راه‌های روستایی استان شد همچنین در این مدت شاهد توسعه قابل ملاحظه‌ای در سطح گلخانه‌های استان بودیم.

وی افزود: ساماندهی منابع آب در چهارمحال و بختیاری و وجود برنامه‌ریزی صحیح در این حوزه یکی از ضروریات است، طی دو سال گذشته متاسفانه شاهد بروز بحران در تامین آب شرب شهر‌ها و روستا‌های این استان بودیم، اما در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و آخرین اقدام جهت تامین آب شرب پایدار در شهرکرد انتقال آب از سد باباحیدر به این شهر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خط اصلی انتقال آب از سد باباحیدر ۴۵ کیلومتر است، ادامه داد: در یک بازه زمانی پنج ماهه عملیات اجرایی حدود ۴۱ کیلومتر از این مسیر انجام شده که قابل تحسین است.

حیدری عنوان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در چهارمحال و بختیاری بیمه ساختمان‌های روستایی و عشایر است که با پیگیری‌های صورت گرفته این موضوع درحال حاضر به مرحله عملیاتی رسیده است همچنین خوشبختانه برخی روستا‌های استان در زمینه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شرایط بسیار مطلوبی پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به خبر کلنگ‌زنی یا افتتاح ۹۵۳ پروژه در چهارمحال و بختیاری در هفته دولت، اضافه کرد: از این تعداد ۷۳۳ پروژه با اعتبار هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهند شد و ۲۲۰ پروژه نیز با اعتبار ۵۴ هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت کشور این استان دارای رتبه دوم کشوری به لحاظ تعداد پروژه‌های افتتاحی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار