مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری پنجمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج

«بیاتی» با اشاره به خبر برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سال جاری، گفت: این رویداد با حضور ۳۰ تیم شامل ۱۴۰ شرکت‌کننده و در سه بخش پویانمایی، بازی و نرم‌افزار تلفن همراه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴ - 20August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «یاسر بیاتی» مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به خبر برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سال جاری، اظهار داشت: این رویداد با حضور ۳۰ تیم شامل ۱۴۰ شرکت‌کننده و در سه بخش پویانمایی، بازی و نرم‌افزار تلفن همراه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مقرر است در ساعت ۹ صبح یکم شهریورماه تیم‌های شرکت‌کننده در رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد حضور پیدا کنند و پس از طی مراحل پذیرش تیم‌ها در ساعت ۱۰ صبح رویداد آغاز شده و قرنطینه ۴۰ ساعته افراد شرکت‌کننده آغاز می‌شود.

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این دوره از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در ساعت ۱۰ صبح سوم شهریورماه پایان می‌یابد، ادامه داد: مراسم اختتامیه این رویداد نیز در در تاریخ چهارم شهریورماه برگزار شده و از نفرات برتر رویداد تجلیل خواهد شد.

بیاتی عنوان کرد: هیچگونه محدودیت سنی برای افراد علاقه‌مند به شرکت در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج درنظر گرفته نشده و افراد شرکت‌کننده در این دوره دارای سنین ۱۲ تا ۵۵ سال هستند همچنین در سال جاری ۵۰ درصد از افراد شرکت‌کننده در رویداد خانم و ۵۰ درصد نیز آقا هستند.

وی اضافه کرد: تیم‌های برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری برای شرکت در رویداد کشوری که در آذرماه برگزار می‌شود معرفی خواهند شد همچنین جوایز درنظر گرفته برای تیم‌های رتبه اول در هر بخش ۱۰ میلیون تومان، رتبه دوم ۷ میلیون تومان و تیم‌های رتبه سوم نیز ۵ میلیون تومان است.

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با وجود اینکه امکانات تیم‌های اعزام شده از استان چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قابل مقایسه با سایر استان‌ها نیست، اما در سال گذشته این استان موفق شد در بخش پویانمایی رتبه هشتم، نرم‌افزار تلفن همراه رتبه ۱۲ و در بخش بازی رتبه ۲۱ کشوری را کسب کند.

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری یادآور شد: شناسایی استعداد‌های برتر، تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی و بهره‌گیری از کار گروهی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار