مدیرکل امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور:

متولیان حوزه فرهنگ در راستای اعتلای شاخص‌های فرهنگی استان گام بردارند

«میرزایی» با اشاره به فرهنگی بودن استان کردستان، یادآور شد: این مهم نشان دهنده وظیفه خطیر متولیان حوزه فرهنگ است که باید با برنامه‌ریزی و تلاش مناسب در راستای اعتلای شاخص‌های فرهنگی استان گام بردارند.
کد خبر: ۶۰۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ - 13August 2023

متولیان حوزه فرهنگ در راستای اعتلای شاخص‌های فرهنگی استان گام بردارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمدعلی میرزایی» مدیرکل امور استان های نهاد کتابخانه های عمومی کشور امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه های استان کردستان در سنندج اظهار داشت: تغییر و تحول منشاء خیر و برکت است و تغییر در یک مجموعه به معنای کم کاری مدیران قبلی نیست بلکه به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های نو و اجرای برنامه های جدید است.

وی با تقدیر از مدیرکل سابق کتابخانه های عمومی استان کردستان، گفت: از زمان فعالیت وی به عنوان مدیرکل، اقدامات شایسته ای به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی در استان انجام گرفته است.

وی با اشاره به فرهنگی بودن استان کردستان، یادآور شد: این مهم نشان دهنده وظیفه خطیر متولیان حوزه فرهنگ است که باید با برنامه ریزی و تلاش مناسب در راستای اعتلای شاخص‌های فرهنگی استان گام بردارند.

مدیرکل امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی افزود: ارتقای شاخص‌های کتابخوانی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این حوزه مطابق با برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی از وظایف و مسئولیت‌های فعالان این بخش به شمار می رود.

وی دیدار مستقیم مدیرکل با کارکنان و کتابداران، بازدید مکرر از کتابخانه‌های عمومی به منظور رصد فعالیت‌ها و عملکرد آن‌ها و ارتباط موثز با دستگاه‌ها و نهادهای استان از مواردی است که مدیران باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار