مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان:

نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی از برترین معروفات است

«مخدومی» نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی را از برترین معروفات برشمرد و گفت: این فرهنگ در صورتی که در جامعه به خوبی نهادینه شود می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات و معضلات اثرگذار باشد و به توسعه جامعه کمک کند.
کد خبر: ۵۴۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ - 25August 2022

نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی از برترین معروفات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمد مخدومی» مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر کتابخانه های عمومی استان کردستان که با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و کارکنان و کتابداران این نهاد فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: اهداف و برنامه‌های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در راستای ارتقای سرانه مطالعه و توسعه فرهنگی کشور است و  این مهم بدون شک ترویج امر به معروف در جامعه است.

مخدومی با اشاره به به اجرای برنامه های متنوع و ارزشی در این نهاد فرهنگی، عنوان کرد: در این راستا برنامه‌هایی از جمله همایش شاخه طوبی، تجلیل از شاعران انقلابی، همایش از تبار قلم، روایت مادری، جشنواره رضوی و چندین برنامه دیگر را در یک سال گذشته برگزار کرده است.

وی نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی را از برترین معروفات برشمرد و گفت: این فرهنگ در صورتی که در جامعه به خوبی نهادینه شود می تواند در رفع بسیاری از مشکلات و معضلات اثرگذار باشد و به توسعه جامعه کمک کند.

در پایان این جلسه از محمد مخدومی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان به عنوان مدیر برتر در انجام فعالیت‌های فرهنگی مبتنی بر امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری تقدیر شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار