سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان:

کتابخانه‌های عمومی کردستان نزدیک به 45 هزار عضو فعال دارد

«حسنی خونسار» با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی کردستان نزدیک به 45 هزار عضو فعال دارد، گفت: هم‌اکنون بالغ بر 900 هزار نسخه کتاب با موضوعات متنوع در دسترس علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در استان قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 19August 2023

کتابخانه‌های عمومی کردستان نزدیک به 45 هزار عضو فعال داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «معصومه حسنی خونسار» سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به فرهنگی بودن استان، اظهار داشت: خدمت به مردم این استان افتخاری بزرگ برای بنده است و در این مسیر و با حمایت‌های مسئولان با تمام وجود تلاش خواهم کرد.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک نهاد فرهنگی برنامه‌های متنوعی را در حوزه کتابخوانی برگزار می‌کند و خوشبختانه با استقبال مطلوب مخاطبان مواجه شده است.

وی حمایت مسئولان از کتابخانه‌های عمومی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: حمایت از این نهاد فرهنگی سبب ارتقای فرهنگ کتابخوانی و در نهایت توسعه فرهنگی می‌شود.

حسنی از راه‌اندازی موکب فرهنگی کتابخانه‌های عمومی در مرز باشماق مریوان خبر داد و عنوان کرد: بر اساس برنامه در ایام اربعین حسینی برای زوار برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون کردستان دارای 81 باب کتابخانه عمومی است که از این تعداد 53 باب نهادی و 28 باب دیگر مشارکتی است.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی کردستان نزدیک به 45 هزار عضو فعال دارد، یادآور شد: هم‌اکنون بالغ بر 900 هزار نسخه کتاب با موضوعات متنوع در دسترس علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در استان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار