نماینده ولی فقیه در کردستان:

مبلغان نقش محوری در ترویج فرهنگ‌های دینی و علمی دارند

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه مبلغین ترویج‌ دهنده اخلاق و ارزش‌های دینی در جامعه باشند، گفت: مبلغان نقش محوری در راستای ترویج و تبلیغ و گسترش فرهنگ‌های دینی و علمی در جامعه دارند و بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۶۰۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ - 19July 2023

مبلغان نقش محوری در ترویج فرهنگ‌های دینی و علمی دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم بزرگ طلایه‌داران تبلیغ ویژه مبلغان کردستان که در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت فرارسیدن ماه محرم، اظهار داشت: مکتب امام حسین(ع) را با هیچ یک از امور دنیوی نمی‌توان مقایسه و جابه‌جا کرد.

وی به راه و رسم جوانمردی در مکتب امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) به بشریت درس آزادگی و عزتمندی آموخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه مبلغان دینی نباید جایگاه خود را کم ببینند، تصریح کرد: مبلغان دینی در طول سال مطالعه عمومی و عمیق خود را افزایش دهند تا بتوانند در ماه محرم پاسخ شبهات جوانان و نوجوانان را بدهند.

وی با بیان اینکه مبلغین ترویج‌ دهنده اخلاق و ارزش‌های دینی در جامعه باشند، افزود: مبلغان نقش محوری در راستای ترویج و تبلیغ و گسترش فرهنگ‌های دینی و علمی در جامعه دارند و بر کسی پوشیده نیست.

پورذهبی به تبیین واقعه کربلا پرداخت و عنوان کرد: قیام امام حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی بود که امروزه الگوی آزادی‌خواهان جهان شده است.

وی با بیان اینکه همه ما نوکر امام حسین (ع) هستیم و هیچ شکی در آن نیست، بیان داشت: روایات، تاریخ، مسائل روز، وقایع و فلسفه قیام امام حسین(ع) با آن شرایط و ویژگى‌هاى خاص که اتفاق افتاده، بازگو شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: باید در تبلیغات خود مطالبی را مطرح کنیم که وقتی کسی آن را شنید، قبول کند، مراقب باشیم حرف‌هایی نزنیم که باعث ناامیدی ، تفرقه و موج منفی ایجاد کند.

پورذهبی یادآور شد: کتاب‌های زیادی درباره معرفی شخصیت امام حسین (ع) وجود دارد که باید آن را به جوانان معرفی و هر کسی به سهم خود در این راه وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار