نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

سبک زندگی امام حسین (ع) نجات‌بخش و هدایتگر ما است

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: مطالعه سیره و سبک زندگی امام حسین (ع) در همه زمان‌ها می‌تواند برای ما نجات‌بخش و هدایتگر باشد.
کد خبر: ۶۰۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ - 17July 2023

سبک زندگی امام حسین(ع) نجات‌بخش و هدایتگر ما استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان در همایش بزرگ پرچمداران بصیرت که در حسینیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هیئتی‌ها به مسائل ارزشی توجه کنند. همه ما نوکر اهل بیت(ع) هستیم، هیئتی‌ها اخلاص را رعایت کنند چرا که در غیراینصورت، رقابت ارزشی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با ذکر اینکه پرچم امام حسین (ع) همواره بالاست و ما محتاج به نوکری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم، تصریح کرد: در برگزاری هیئت‌ها دنبال تشکر، دیده شدن و شعارگویی نباشیم. کسی اجازه ندارد به ذاکر، خادم و مدافع امام حسین (ع) اهانتی کند اما باید این عزیزان هم چارچوب‌ها را رعایت کنند.

پورذهبی با تاکید بر اینکه جلسات منظم، معنویت‌زا و به موقع برگزار و خاتمه یابد، بیان کرد: زمان نشست‌ها طولانی نباشد و از منبری، روایات و آیات خوانده شود.

وی با یادآوری اینکه حرف‌های مداحان وحدت‌شکن نباشد، اظهار کرد: کردستان، استان تلفیقی بوده و شیعه و سنی با هم زندگی کنند، بنابراین باید مداحان مراقب مداحی‌هایشان باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با درخواست اینکه مداحان شعرهای ناب و با محتوا خوانده و میزان مطالعه خود را ارتقا دهند، خاطر نشان کرد: مداحان از حرف‌های سخیف، بی‌ارزش، بی‌ربط و نادرست خودداری کرده و معتبرترین مقتل و تاریخ امام حسین(ع) را درست بازگویی کنند.

پورذهبی با اشاره به حدیث إنَّ الحُسَینَ مِصباحُ الهُدی وسَفینَةُ النَّجاةِ، امام حسین(ع) را چراغ هدایت و کشتی نجات توصیف کرد و یادآور شد: مطالعه سیره و سبک زندگی امام حسین علیه السلام در همه زمان‌ها می‌تواند برای ما نجات‌بخش و هدایتگر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار