در ‌همایش ملی حکمرانی متعالی مطرح شد؛

رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی: به دنبال ایجاد فهم مشترک میان مدیران و بدنه جامعه هستیم

«بختیاری» گفت: مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی برای تولید مفاد آموزشی، تربیت پژوهشگر، تولید علم و ایجاد فهم مشترک میان مدیران و بدنه جامعه تلاش می‌کند.
کد خبر: ۶۰۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ - 17July 2023

سردار حسن بختیاریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «حسن بختیاری» رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی صبح امروز (دوشنبه) در چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهار داشت: حکمرانی از موضوعات اساسی است که تلاش دارد تا بتواند در نظام اسلامی، کمکی برای افزایش کارآمدی نظام جمهوری اسلامی باشد؛ از این رو، مدرسه حکمرانی مجموعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه عالی دفاع ملی است که برای کمک به بهبود حکمرانی در کشور فعالیت می‌کند.

بختیاری افزود: بدین جهت مدرسه حکمرانی برای تولید مفاد آموزشی، تربیت پژوهشگر، تولید علم و ایجاد فهم مشترک میان مدیران و بدنه جامعه تلاش می‌کند؛ البته برای اینکه همه مشارکت داشته باشند از همه دستگاه‌های اجرایی و حتی حوزه‌های علمیه استفاده می‌کنیم.

رئیس مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی عنوان کرد: بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت علوم، هر دانشگاهی که می‌خواهد در زمینه حکمرانی فعالیت کند، زمینه فعالیت آن‌ها را فراهم می‌کنیم.

وی برگزاری دوره‌های دکترای تخصصی حکمرانی و دوره عالی حکمرانی آموزشی مدیران استان‌ها، ایجاد مرکز تولید محتوا، و نهادینه‌سازی تأسیس رشته حکمرانی در دانشگاه‌های کشور را از جمله اقدامات مدرسه حکمرانی عالی شهید بهشتی برشمرد.

بختیاری درباره اقدامات صورت گرفته برای این‌ همایش نیز گفت: از یک سال پیش فراخوان همایش آغاز شده که در شش ماه گذشته ۹۰ نشست علمی استانی، ۱۹۲ سخنرانی در موضوعات مسایل استانی، شرکت چهار هزار نفر در این نشست‌ها و همایش‌های استانی و مشارکت بیش از ۱۰۰ مرکز دانشگاهی و علمی را از موارد مرتبط با برگزاری چهارمین همایش ملی حکمرانی متعالی، شاهد بودیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار