جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

معلمان در تربیت شهدا نقش مهمی داشته‌اند

سردار«قنبری» گفت: معلمان به عنوان قشری فرهیخته در تربیت شهدای والا مقامی همچون شهید سلیمانی‌ها، تهرانی مقدم‌ها و صیاد شیرازی‌ها که نماد مقاومت و ایثار و فداکاری هستند، نقشی مهم داشته و بستر ساز این راه پر افتخار بوده‌اند.
کد خبر: ۶۶۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ - 08May 2024

معلمان در تربیت شهدا نقش مهمی داشته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در آیین تجلیل از معلمان ایثارگر، نمونه و بازنشسته شهرستان قصرشیرین در سخنانی با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری، اظهار داشت: شان معلم به قدری والا است که خداوند متعال در سوره انسان می فرمایند که اولین معلم خود خداوند است.

سردار«قنبری»گفت: معلمان به عنوان قشری فرهیخته در تربیت شهدای والا مقامی همچون شهید سلیمانی‌ها، تهرانی مقدم‌ها و صیاد شیرازی‌ها که نماد مقاومت و ایثار و فداکاری هستند، نقشی مهم داشته و بستر ساز این راه پر افتخار بوده‌اند.

وی بیان کرد: تمام پیشرفت ها و اقتدار و بالندگی های امروز ایران اسلامی مرهون تلاش معلمانی است که توانستند با تربیت انسان هایی شایسته مسیر انقلاب را هموار کنند و از این رو در هر نقطه ای از ایران اسلامی اگر هر پیشرفتی اتفاق می افتد حاصل تلاش معلمان است.

جانشین سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز وحدت، یکپارچگی و تلاش برای از بین بردن محرومیت ها مهمترین نیاز جامعه ما است و در این مسیر همه باید تلاش کنند تا بتوانیم محرومیت ها را از بین برده و هر روز بر عزت و اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده شود.

سردار قنبری با بیان اینکه ما باید آگاه و دشمن شناس باشیم، ادامه داد: دشمنان ما هر روز در پی توطئه و دشمنی هستند ولی به برکت رهبری فرزانه و حکیم و زمان شناس که سکان هدایت کشتی بزرگ انقلاب را بر عهده دارند و داشتن ملتی فرهیخته و هوشیار و پشتیبان نظام و ولایت فقیه و معلمانی فداکار که شبانه روزی در زمینه علم آموزی به نسل دانش آموز جهادی تلاش می کنند، دشمنان ما نمی توانند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار