مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

رعایت حجاب مصداق امر به معروف و نهی از منکر است

حجت‌اسلام «رازیانی» رعایت حجاب را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: تذکر لسانی، برخورد با بی‌حجابی و تدبیرات لازم سه امر ضروری بوده که باید اولویت متولیان این حوزه قرار گیرد، قیمت محجبه بودن بسیار بالاتر از کشف حجاب است.
کد خبر: ۶۰۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 16July 2023

رعایت حجاب مصداق امر به معروف و نهی از منکر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در جلسه عفاف و حجاب که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر بانوان بدانند چه دسیسه و دست‌هایی از سوی غربی‌ها پشت بی‌حجابی است، خودشان واقعیت‌ها را قبول می‌کنند.

وی رعایت حجاب را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: تذکر لسانی، برخورد با بی‌حجابی و تدبیرات لازم سه امر ضروری بوده که باید اولویت متولیان این حوزه قرار گیرد، قیمت محجبه بودن بسیار بالاتر از کشف حجاب است.

رازیانی از اجرای اردو و طرح یاوران امین در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با دو هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر تحت عنوان فرزندان حاج قاسم به این اردوها اعزام و با مسائل حوزه حجاب آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار