مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

«تغییر سبک زندگی» در حوزه جوانی جمعیت تاثیرگذار است

حجت الاسلام «رازیانی» گفت: آن چیزی که در حوزه جوانی جمعیت تاثیرگذار خواهد بود، تغییر سبک زندگی است چرا سبک زندگی امروز سبک زندگی چند فرزندی نیست.
کد خبر: ۶۰۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ - 09August 2023

«تغییر سبک زندگی» در حوزه جوانی جمعیت تاثیرگذار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان کردستان اظهار داشت: در موضوع رشد فرزندآوری در جامعه ایجاد سیاست‌های تشویقی شاید تا حدودی جوابگو باشد اما تاثیرگذاری کامل نخواهد شد و ما را به نتیجه مطلوب نمی رساند.

وی افزود: آن چیزی که در حوزه جوانی جمعیت تاثیرگذار خواهد بود، تغییر سبک زندگی است چرا سبک زندگی امروز سبک زندگی چند فرزندی نیست.

به گفته وی، جایگاه و منزلت مادری در جامعه ما تنزل یافته و علاقه به فرزندآوری در جامعه کاهش پیدا کرده است؛ بنابراین تا این جایگاه بالا نیاید تغییر کلان در این حوزه اتفاق نمی افتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: ما در دهه اول محرم ۱۱ هزار جلسه دین و مذهبی برگزار کردیم که یکی از موضوعات اصلی این جلسات جوانی و پیری جمعیت بوده است و انتظار داریم در بحث اعتبارات جوانی جمعیت سازمان تبلیغات و تشکل ها دیده شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار