با صدور پیامی؛

مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در استان‌های شمالی عروج سردار «کسائیان» را تسلیت گفت

سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه سردار «سید محمد کسائیان» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ - 24February 2024

مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در استان‌های شمالی عروج سردار «کسائیان» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در استان‌های شمالی با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه سردار و جانباز سرافراز «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

عروج ملکوتی سردار نام آشنا و فرمانده بی‌بدیل لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر مایه جانباز هشت سال دفاع مقدس سردار «سید محمد کسائیان» موجب تألم و تأثر اینجانب شد.  

سردار «سید محمد کسائیان» از جمله فرماندهان شجاع و دلاور لشکر ویژه ۲۵ کربلا بود که در گوشه گوشه هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف نقش آفرینی کرد و حماسه‌ها آفرید.

عروج این مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر، جانباز و فرمانده پرافتخار مازندرانی آسمان شهادت دیار علویان را درخشان کرد و نام همیشه جاویدش در کتاب دفاع مقدس و مقاومت ثبت و جاودانه خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت عروج شهادت‌گونه سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده انقلابی و مجاهد سال‌های عشق و حماسه و ایثار به خانواده معزز و معظم ایشان، فرماندهان و سرداران هشت سال دفاع مقدس و مردم شهیدپرور استان مازندران و شهرستان سوادکوه از خدواند منان بهشت جاویدان و همنشینی با سیدالشهدا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و اجر و صبر جزیل برای بازماندگان خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار