فرمانده سپاه کربلا:

سردار کسائیان مجاهدی خستگی ناپذیر در میدان‌ دفاع از آرمان‌های انقلاب بود

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت‌الاسلام «صمد بهرامی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی عروج شهادت‌گونه سردار «سید محمد کسائیان» پیام تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۶۵۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ - 23February 2024

سردار کسائیان مجاهدی بصیر و خستگی ناپذیر در همه میدان‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت‌الاسلام «صمد بهرامی» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در پی عروج شهادت‌گونه سردار «سید محمد کسائیان» پیام تسلیتی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

هوالباقی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر عروج ملکوتی سردار سپاه اسلام «سید محمد کسائیان» از فرماندهان و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی موجب تالم و تاثر خاطر بسیار شد.

سردار «سید محمد کسائیان» از ابتدای انقلاب و بعد از آن از شروع جنگ تحمیلی توسط دشمن بعثی و همچنین در غائله آمل حضوری پیشتازانه و حماسه ساز در جبهه‌های حق علیه باطل داشته و ایثار و جانفشانی‌های این رزمنده پرافتخار در سنگر‌های دفاع و فتوحات لشکر ویژه ۲۵ کربلا برای همیشه در اذهان مردم ماندگار شده است.

مجاهدت‌های این رزمنده ولایتمدار و بصیر بعد از سال‌های دفاع مقدس نه تنها لحظه‌ای متوقف نشد، بلکه راسخ‌تر و پرشتاب‌تر ادامه یافت و اوج آن حضور در محور مقاومت و دفاع از حریم ولایت بوده است.

این سردار سرافراز دیار علویان، نقش پر رنگی در تمامی جبهه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تا جبهه‌های سخت و مبارزه با دشمنان تکفیری داشته و همواره سینه خود برای امنیت و آرامش مردم سپر کرده است.

اینجانبان به نمایندگی از همه پاسداران و بسیجیان استان مازندران ضمن تسلیت عروج سردار «سید محمد کسائیان» به مردم ولایتمدار این خطه، برای خانواده آن رزمنده والامقام صبر و اجر جزیل و برای آن مجاهد نستوه هم نشینی با یاران شهیدش را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار