با صدور پیامی؛

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران عروج شهادت‌گونه سردار «کسائیان» را تسلیت گفت

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه سردار «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ - 23February 2024

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران عروج شهادت‌گونه سردار «کسائیان» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه سردار «سید محمد کسائیان»  فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا مازندران و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم و بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» ۲۳ / احزاب

از میان مؤمنان مردانى‏ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آن‌ها در انتظارند و هرگز عقیده خود را تبدیل نکردند.

عزت، سربلندی و اقتدار امروز ایران اسلامی بی‌شک مرهون ایمان و اعتقاد راسخ، دلاورمردی‌ها و شجاعت بزرگمردانی است که تربیت یافته محضر خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پرورش یافته سیره و مکتب نورانی ایشان هستند و در دفاع از اسلام و اعتقادات و حریم ولایت و مجاهدت برای صیانت از وطن با بهره گرفتن از معارف و مبانی والای برگرفته از این مکتب، از بذل تمام هستی خود و جان شیرین خود دریغ نداشته اند.

سردار سرافراز «سید محمد کسائیان» فرمانده تیپ لشکر ۲۵ کربلا و فرمانده تیپ ۷۵ ظفر در دوران دفاع مقدس و سال‌ها افتخار جانبازی در راه اسلام و از پیشگامان انقلاب اسلامی در مازندران و منطقه سوادکوه به همراه برادر شهیدش سردار «سید ابراهیم کسائیان» نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.

این سردار رشید اسلام بعد از پایان جنگ تحمیلی هم در راه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزش از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد، در دفاع از حرم و حریم اهلبیت علیهم‌السلام حماسه آفرید و با «جهاد تبیین» به نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان آحاد مردم به ویژه فرهیختگان جامعه پرداختند همچنین افتخار خدمتگزاری کاروان زائرین حسینی به ویژه در ایام اربعین حسینی را داشتند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن تسلیت عروج ملکوتی این سردار جانباز به ساحت مقدس آقا امام زمان (عج) و رهبر فرزانه انقلاب و بیت مکرمش و به همه همرزمان و همسنگرانش و مردم ولایتمدار استان مازندران به ویژه اهالی محترم سوادکوه شمالی، در این ایام حماسه حضور انتظار می‌رود همه عاشقان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در مراسم وداع آن عزیز سفر کرده، و همچنین تشییع جنازه ایشان شرکت  کنند.

از خداوند متعال علو درجات و حشر این سردار وفادار را با سرداران کربلا، و صبر، اجر برای خانواده داغدار، و همه دلبستگان فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت، مسألت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار