ما متحدیم/ در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

سردار احمدی‌مقدم: لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های روز برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ تولید آثار فرهنگی دفاع مقدس با حضور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منسجم شده است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های روز برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، گفت: امروزه تولیدات ادبیات فرهنگی دفاع مقدس و همچنین اردو‌های راهیان نور با تلاش‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انسجام خوبی پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۴۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ - 10January 2024

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» و همزمان «نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است.

سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل احمدی‌مقدم» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه آخرین روز از همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با تاکید به اهمیت و  تأثیر فضای مجازی بر گسترش فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه است و باید با زبان و ادبیات جدید و همچنین بهره‌گیری از ابزار‌های رسانه‌ای فراگیر برای جوانان و نوجوانان بیان شود.

سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه بایستی از تجربیات پیشکسوتان در ترویج و توسعه فرهنگ دفاع مقدس استفاده کنیم، ادامه داد: باید از قالب‌ها و شیوه‌های جدید تبلیغی و رسانه‌ای جذاب در ترویج فرهنگ دفاع مقدس بهره ببریم.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص افزایش صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس افزود: این اقدام باید با مشارکت مردمی و در قالب‌های جدید پیش برود و در این راستا از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش‌های زیادی صورت گرفته که قابل تمجید است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی یادآور شد: امروزه تولیدات ادبیات فرهنگی دفاع مقدس و همچنین اردو‌های راهیان نور با تلاش‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انسجام خوبی پیدا کرده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار