در اختتامیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

سردار کارگر: تشویق پیشکسوتان دفاع مقدس به ترغیب مردم برای حضور در «انتخابات»/ ناامید کردن مردم «خیانت» است/ صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس را سرلوحه کارها قرار دهیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه ترغیب مردم برای شرکت در «انتخابات» وظیفه‌ای همگانی است، گفت: کسانی که مردم را نسبت به وضعیت کنونی و آینده کشور ناامید کنند، به کشور خیانت می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ - 10January 2024

سردار کارگر: شهید سلیمانی داعش را منزوی و آواره کرد/ حادثه تروریستی کرمان با حمایت استکبار جهانی رخ دادبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» و همزمان «نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که از روز شنبه (۱۶ دی) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار کرده بود، عصر امروز (چهارشنبه) با برگزاری مراسم اختتامیه و سخنرانی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به پایان رسید.

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است

سردار کارگر در این مراسم که با حضور جانشین رئیس، معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری همایش سراسری مدیران و نمایشگاه دستاوردهای فضای مجازی، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، شرکت در انتخابات را از وظایف شرعی دانست و اظهار داشت: شرکت در انتخابات واجب است و کسانی که مخالف مشارکت مردم در انتخابات هستند، تفکرات دیکتاتوری دارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است، تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلابی اسلامی تاکید کردند، هرکس در هر جایگاهی که هست، باید مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب و تهییج کند. 

سردار کارگر تاکید کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.

دشمن به‌دنبال القای ناامیدی در کشور است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال القای ناامیدی در کشور هستند، افزود: کسانی که مردم را نسبت به وضعیت کنونی کشور و آینده‌ی آن ناامید می‌کنند، به کشور خیانت می‌کنند.

سردار کارگر در ادامه به حادثه تروریستی کرمان اشاره و عنوان کرد: این حادثه تروریستی با حمایت استکبار جهانی رخ داد؛ چرا که استکبار جهانی از تروریست‌های داعشی حمایت می‌کند. گواه این موضوع اذعان «هیلاری کلینتون» وزیر اسبق امور خارجه آمریکا است که طی گفت‌وگویی اعتراف کرده بود که داعش را ما (آمریکا) ایجاد کردیم.

داعش ابزار دست استکبار جهانی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: اینکه پس از حادثه تروریستی کرمان، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اعلام می‌کنند که حادثه کرمان کار ما نبوده است، درست نیست؛ چون داعش ابزار دست استکبار جهانی است.

وی با تأکید بر اینکه آمران و عاملان حادثه تروریستی کرمان و همچنین شهادت حاج قاسم سلیمانی شناسایی و مجازات خواهند شد، گفت: تجربه نشان داده است که تروریست‌ها هیچ‌‌وقت نمی‌توانند از دست جمهوری اسلامی ایران فرار کنند و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند، پاسخ سختی در انتظار دشمنان است. 

دشمنان از زائران شهید سلیمانی هراس دارند

سردار کارگر با بیان اینکه رخدادهای منطقه حقانیت جمهوری اسلامی ایران و حاج قاسم سلیمانی را بیش از پیش برای مردم دنیا آشکار کرده است، افزود: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران از زائران شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی عزیز هراس دارند و آن‌ها را به شهادت می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه هنوز چهره تروریست‌های داعش به‌طور کامل برای جهانیان نمایان نشده است، یادآور شد: کسانی که در سوریه و عراق برای مقابله و ریشه‌کن کردن تروریست‌ها حضور داشتند، کار بزرگی انجام دادند.

سردار کارگر گفت: مدافعان حرم یک گروه ضد انسان، ضد اسلام و وحشی را از روی زمین محو کردند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز برخی از اقدامات دشمن علیه جمهوری اسلامی از روی عصبانیت است. کسی که داعش را ریشه‌کن کرد، شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه رزمندگان جبهه مقاومت بود. 

نهضت صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس سرلوحه کارها

سردار کارگر در ادامه ساخت، تجهیز و تکمیل موزه‌های دفاع مقدس را از اولویت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برشمرد و به اهتمام ویژه دولت به موضوع راهیان نور و موزه‌های دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: ما نیازمند همت جهادی در تجهیز و تکمیل مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نهضت صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس را باید سرلوحه کارها قرار دهیم، بیان داشت: باید در جهت تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار ببریم و مطالبه به حق معظم‌له را به نحواحسن و با کیفیت اعلا به سرانجام برسانیم.

سردار کارگر با اشاره به اینکه شهدا در دفاع مقدس کلید وحدت هستند، افزود: در موضوع صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس باید از ظرفیت همه جوانان و نوجوانان استفاده شود. 

لزوم کیفیت‌بخشی و عمق‌بخشی به تولیدات دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شعار سال ۱۴۰۳ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را «کیفیت‌بخشی و عمق‌بخشی به تولیدات دفاع مقدس» عنوان کرد و افزود: تصویب و ابلاغ مصوبه دو واحد درسی درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، اقدام ارزشمندی است که باید با بهره‌گیری از اساتید مجرب و تولید محتوای غنی به این مصوبه توجه ویژه‌ای شود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه با تاکید بر اینکه در حوزه راهیان نور وظیفه ما در ستاد مرکزی راهیان نور کشور، کیفیت‌بخشی و عمق‌بخشی به این عملیات بزرگ فرهنگی است، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع راهیان نور ارتباط مستمر با زائران است که باید در راستای این مطالبه مهم گام‌های اساسی برداشته شود.

در بهره‌گیری از فناوری‌های نوین نیازمند همت جهادی هستیم

سردار کارگر در بخش دیگر از سخنان خود و در جمع دست‌اندرکاران نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی گفت: در بهره‌گیری از فناوری‌های نوین گام‌های موثری برداشته شده است؛ اما کافی نیست و در این حوزه نیاز به همت جهادی داریم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه سازمانی موفق است که یادگیرنده باشد، تصریح کرد: در حوزه فضای مجازی باید از ظرفیت جوانان و نوجوانان استفاده و مهارت مورد نیاز را کسب کنیم.

انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس نیاز به مخاطب‌شناسی دارد

سردار کارگر با بیان اینکه اگر فناوری‌های نوین و فضای مجازی را در دوران دفاع مقدس داشتیم، مظلومیت مردم ایران اسلامی را بیشتر به دنیا نشان می‌دادیم، خطاب به کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شما امانت‌دار شهدا هستید و برای انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس باید مخاطب‌شناسی کنید و با توجه به سلائق و ذائقه مخاطبین تولید محتوا داشته باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش پایانی سخنان خود به نبرد غزه اشاره کرد و بیان داشت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اعتراف کردند که در جنگ غزه به افکار عمومی دنیا باختند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها