یادداشت/ ابوالقاسم محمدزاده

«غزه» هولوکاست واقعی

نسل‌کشی یهودیان در جنگ جهانی دوم در ماجرای «هولوکاست» دروغی بیش نیست و هولوکاست واقعی توسط صهیونیست‌ها در خاورمیانه و بخصوص فلسطین و غزه در حال شکل‌گیری و وقوع است و مدعیانی که آن را زمینه بسط و گسترش رژیم اسرائیل می‌دانند، در حال رقم زدن هولوکاست واقعی و نسل‌کشی حقیقی مردم غزه هستند.
کد خبر: ۶۳۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ - 14December 2023

«غزه» هلوکاست واقعیگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ـ «ابوالقاسم محمدزاده» پیشکسوت دفاع مقدس؛ خاورمیانه همواره مهد تمدن‌های بزرگ بشری بوده و ادیان الهی از آن ناحیه ظهور کرده و از آنجا به سایر نقاط گسترش پیدا کرده است و براساس اسناد موجود تاریخی، اولین انقلاب تاریخ بشریت یعنی؛ انقلاب کشاورزی در این منطقه شکل گرفته و به قول؛ آلوین تافلر، اولین موج تمدن بشری، بدون هیچ‌گونه روایتی از آنجا به جهان صادر شده است و دومین انقلاب تاریخ بشر یا انقلاب صنعتی در اروپا شکل گرفت و با روایت خاصی به خاورمیانه کشیده شد که تاتیرات متبت و منفی بر خاورمیانه داشت.

از تاثیرات منفی آن می‌توان به هجوم اروپائیان به این منطقه اشاره کرد، به گونه‌ای که استعمارگران اروپایی خاورمیانه را به گذرگاهی برای ورود به شرق تبدیل کردند و کشف نفت در قرن بیستم تاثیر بسزایی در دو جنگ جهانی اول و دوم داشت.

تقابل ارتش‌ها در جنگ جهانی دوم و صدور اعلامیه بالفور در سال ۱۹۱۷ میلادی، که زمینه پیدایش دولت یهود در سال ۱۸۷۹ میلادی، فراهم شده بود، تعدادی از یهودیان به کمک «آژانس یهود» و «صندوق ملی یهود» از اروپای شرقی و روسیه تزاری به سرزمین فلسطین کوچ داده شدند و از آن سال به بعد خاورمیانه با دو مولفه نفت و فلسطین شناخته شد.

خاورمیانه در مدت کوتاهی شاهد چندین جنگ خونین شد و کشور‌های عربی با تقلیل بحران مذکور به سطح عربی - اسرائیلی، در پشت ناسیونالیسم عربی صف‌آرایی کردند و این درحالی است که این بحران با توجه به خاستگاه ادیان الهی، مسئله فلسطین علاوه بر جهان بشریت و موحدان عالم به همه مسلمین مرتبط است. بخصوص که بیت‌المقدس، قبله اولین مسلمین است و دارای ارزش ویژه‌ای است.

خطر صهیونیسم بشریت و مسلمین را تهدید می‌کند و این درحالی است که روند پرشتاب تحولات خاورمیانه شدت گرفته و همچنان ادامه دارد. جنگ اعراب و اسرائیل، جنگ ۳۳ روزه و مقاومت بی‌نظیر ملت فلسطین در جنگ ۲۲ روزه نوار غزه، نتیجه همان تحولات خاورمیانه است که به دنبال تشکیل کشور اسرائیل رخ داد که پس از پایان جنگ جهانی دوم به طرز عجیبی با تکیه بر مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها مبنی بر صهیونیست‌ستیزی کشتار یهودیان توسط آلمان نازی، طی سال‌های ۱۹۳۹ تا ۱۹۴۵ میلادی، گزکی بود برای بزرگ‌نمایی این عمل نازی‌ها، تحت عنوان «هولوکاست» و جهش صهیونیست‌ها برای تشکیل کشور اسرائیل.

صهیونیست‌ها مدعی‌اند که در فاصله سال‌های ۱۹۳۹ تا ۱۹۴۵ میلادی، ۶ میلیون یهودی از سراسر اروپا جمع‌آوری شده و به اردوگاه‌های مرگ در لهستان و آلمان فرستاده شده و در کوره‌های آدم‌سوزی توسط آلمان‌ها سوزانده شده‌اند.

ماجرای «هلوکاست» یا افسانه و داستان کشتار یهودیان اولین بار در محافل صهیونیستی توسط «الی ویزل» مطرح شد و به مرور رهبران و سیاستمداران صهیونیسم بدان دامن زده و گسترش دادند. این درحالی است که بر اساس اسناد و آمار معتبر آمریکا، جمعیت صهیونیست‌ها قبل و بعد از جنگ جهانی دوم، نه تنها کاهش نیافته بلکه به نسبت قبل از جنگ جهانی دوم چند صد هزار بلکه ۱ میلیون نفر افزایش داشته است و این ادعای نسل‌کشی یهودیان در جنگ جهانی دوم دروغی بیش نیست و از نظر آمار هیچ جایگاهی ندارد و کاملا مردود است و هولوکاست توسط صهیونیست‌ها در خاورمیانه و بخصوص فلسطین و غزه در حال شکل‌گیری و وقوع است و اکنون همان مدعیانی که هولوکاست را زمینه بسط و گسترش رژیم اسرائیل می‌دانند، در حال رقم زدن هولوکاست واقعی و نسل‌کشی حقیقی مردم غزه هستند که با کوچ اجباری ساکنین غزه از شمال به جنوب و بمباران‌های وسیع و گسترده نوار غزه، آن را در قرن ۲۱ و در مقابل چشم جهانی رقم می‌زنند، به گونه‌ای که از ابتدای طوفان‌الاقصی (۱۵ مهر ۱۴۰۲ شمسی برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی) تاکنون، بیش از ۱۸ هزار نفر از مردم باریکه غزه را که بیشتر آنان زن و کودک هستند را به شهادت رسانده و بیش از ۴۵ هزار نفر مجروح به جای گذاشته که باز هم بیشترین درصد مجروحین را زن‌ها و کودکان به خود اختصاص داده‌اند.

این درحالی است که افکار عمومی جهانیان نسبت فلسطین عکس‌العمل نشان داده، اما سردمداران استعمارگر و جهانخوار که حامیان رژیم صهیونیستی و کودک‌کش هستند نه تنها در مقابل این هولوکاست واقعی قرن ۲۱ واکنشی نشان نداده بلکه درصدد تجهیز ارتش این رژیم غاصب هستند و مدرن‌ترین تجهیزات نطامی شامل؛ انواع بمب‌ها و گلوله‌های ممنوعه را در اختیارش قرار می‌دهند تا بر علیه مردم بی‌دفاع غزه بکار گیرند که خود سرآغاز تحولات جدیدی در خاورمیانه است.

آری امروز در دنیا، کلمه اسرائیل معرف صهیونیسم و نشانه شقاوت و نژادپرستی و دنیاداری است که همواره سه خصیصه را دنبال می‌کند و درصدد نیل به اهداف بنیانگذاران اوست؛ اعتقاد به برتری قومی و نژادی یهود، تشکیل حکومت جهانی یهود و تصرف فلسطین.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار