اذعان صهیونیست‌ها به کشته شدن ۴۴۴ نظامی از ابتدای جنگ

رسانه‌های صهیونیستی نوشتند که از ابتدای جنگ در غزه، ۴۴۴ نظامی از جمله سرباز و افسر کشته شده‌اند.
کد خبر: ۶۳۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱ - 13December 2023

اذعان صهیونیست‌ها به کشته شدن ۴۴۴ نظامی از ابتدای جنگبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که از تاریخ هفت اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۴۴۴ سرباز و افسر کشته شده‌اند.

وبگاه شبکه المیادین نیز به نقل از شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نوشت که ۸۲ نفر از این نظامیان از میان تیپ «گولانی» هستند و درجه نظامی ۱۰۳ نفرشان بالاتر از گروهبان است.

طبق این گزارش، تعداد نظامیانی که از ابتدای آغاز حمله زمینی به غزه کشته شده‌اند، به تعداد ۱۲۰ نفر افزایش یافته است.

اما روز گذشته در یکی از پر تلفات‌ترین روز‌های صهیونیست‌ها در غزه بود به طوریکه ارتش رژیم صهیونیستی امروز طی بیانیه‌ای اذعان کرد که حدود ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه نظامیان این رژیم که در حال تهاجم زمینی به محله «الشجاعیه» در شهر غزه بودند، هدف کمین نیرو‌های مقاومت قرار گرفتند. در این کمین ۱۰ نظامی رژیم صهیونیستی کشته و ۶ نظامی دیگر زخمی شدند.

اعلام آمار ۴۴۴ کشته، در حالی است که اشغالگران به شکل قطره‌چکانی آمار تلفات خود را اعلام می‌کنند و به گفته مقامات حماس، دست به دستکاری گسترده آمار کشته‌ها و زخمی‌هایش می‌زند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در گزارشی به تلفات نظامیان این رژیم در غزه پرداخت و به نقل از فرماندهان از دلایل کشته شدن نظامیان را «تعداد زیاد نیرو‌ها در میدان»، «مدت و ماهیت نبرد»، «خستگی نیروها»، «عدم انضباط عملیاتی» و «عدم هماهنگی بین نیروها» ذکر کرد.

از سوی دیگر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی گفت که گردان ۱۳ تیپ ویژه گولانی در جریان حمله حماس در هفت اکتبر بیشتر نیروهایش را از دست داده است.

او با اذعان به اینکه «این جنگ دو برابر هزینه دارد»، مدعی شد: «البته ما در جنگ پیروز خواهیم شد».

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار