در همایش خانواده‌های شهدای ناوشکن سهند در مشهد؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملکرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، آمریکا و اروپا را تحقیر کرد

امیر دریادار ایرانی گفت: امروز بدانید در خلیج فارس شما پیشکسوتان نیروی دریایی بر دهان آمریکایی‌ها زدید و ناو گروه ۸۶ در اقیانوس آرام با اقتدار بر دهان اروپائیان زد.
کد خبر: ۶۳۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ - 09December 2023

دریادار ایرانی: تلاش ما بر افزایش شناورها و حضور جدی در عمق اقیانوس استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نخستین همایش خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان و وابستگان نیروی دریایی ارتش با عنوان «یاد یاران» با محوریت شهدای ناوشکن سهند با حضور امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی روز گذشته در مجموعه خدمات رفاهی دریادلان امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، 

امیر دریادار ایرانی در این مراسم اظهار داشت: جوانان ما با تلاش شبانه‌روزی؛ ۱۱ ماه کار مطالعاتی انجام دادند و امروز آن فخری که از گذشته به ملت ما می‌فروختند را در گنجه گذاشتیم. 

وی افزود: تلاش داریم تعداد شناورها افزایش یابد و در اقیانوس حضور جدی داشته باشیم، امروز بدانید در خلیج فارس، شما بر دهان آمریکایی‌ها زدید و ناو گروه ۸۶ در اقیانوس آرام با اقتدار بر دهان اروپائیان زد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآور شد: روزی همه کشورهای قدرتمند فکر می‌کردند تنها آنان در دریا حرف برای گفتن دارند، اما با ناوگروه ۸۶ آنها را تحقیر کردیم، به فرانسویان گفتیم بیایید با هم رزمایش برگزار کنیم گفتند ما در اینجا توانش را نداریم در هند آماده‌ایم، گفتیم همزمان در هند و آرام آماده‌ایم بازهم جا زدند.

این مسئول بیان داشت: آمریکایی‌ها تحریم کردند و گفتند از پاناما نمی‌توانید عبور کنید با اقتدار می‌خواستیم عبور کنیم؛ البته مبنای کار ما عبور از پاناما نبود، بعد از دوهفته وقتی قانونی پاسخشان را دادیم، گفتند با رعایت قانون می‌توانید حرکت کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار