دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران:

خبرنگاران خادمیار رضوی شوند

براتلو گفت: اگر خبرنگاران به میدان بیایند و در انتشار اخبار به ما کمک کنند در سطح بسیار گسترده تری کار انجام خواهد شد؛ چرا که ما می‌توانیم راحتر نیازمان را به گوش خیرین برسانیم.
کد خبر: ۶۶۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷ - 08May 2024

خبرنگاران خادمیار رضوی شوندبه گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «صفرعلی براتلو» مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (روز دختر) اظهار داشت: اکنون برای آزادسازی زندانیان بویژه زنان زندانی نیازمند کمک هستیم که از خیرین و مردم و نیز رسانه‌ها می‌خواهیم هر چه بیشتر در این زمینه به کمک خادمیاران بیایند.

براتلو افزود: کانون خادمیاران رضوی در کل کشور و در همه استان‌ها و همه مناطق ۲۲ گانه تهران دفتر دارند و خالصانه اقدام به خدمات رسانی به محرومان را انجام می‌دهند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ادامه داد: هدف خادمیاران رضوی ترویج فرهنگ رضوی در میان مردم و خیران و کمک به محرومان است، خادمیان رضوی تاکنون اقدامات خالصانه‌ای را بدون هیچ مزد مادی برای نیازمندان و محرومان در کشور به انجام رسانده اند.

وی ادامه داد: خادمیاران در گروه‌های جهادی اقدام به بازسازی خانه محرومین، ساخت و بازسازی مدارس در مناطق محروم، اشتغالزایی برای بدسرپرستان فاقد شغل و اقدامات درمانی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی را انجام می‌دهند همچنین شرایط مناسب برای حضور زائر اولی‌های مشهد را برای زیارت امام رضا (ع) فراهم می‌کنند.

براتلو با اشاره به حضور پررنگ خادمیاران رضوی در برگزاری مراسم مذهبی اربعین حسینی و برپایی موکب‌ها گفت: خادمیاران رضوی در مرز و مسیر نجف و کربلا نیز خدمات ارزنده‌ای به زائران ارایه دادند.

مدیر کانون خدمت خادمیاران رضوی گفت: هم اینک ۳۰ هزار خادمیار رضوی در استان تهران داریم که حدود ۶ هزار نفر آنها فعال هستند و به محرومان خدمات ارایه می‌دهند.

براتلو با تاکید بر اینکه باید هر چه بیشتر معرف امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان باشیم، افزود: اگر مردم با فرهنگ رضوی آشنا شوند دیگر فقیر و نیازمندی باقی نمی‌ماند، چرا خود به داد یکدیگر می‌رسند.

برگزاری جشن باشکوه ولادت حضرت معصومه (ص) روز دختر

مدیرکانون‌های خدمت رضوی همچنین اضافه کرد: امسال همزمان با ولادت حضرت معصومه (ص) «روز دختر» به کمک خادمیاران رضوی جشن بزرگی برگزار خواهیم کرد، همچنین به مناسبت ولادت امام رضا (ع) جشنی با شکوه به صورت میدانی در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.

براتلو گفت: همچنین در روز ولادت امام رضا، پرچم امام رضا (ع) در با مشارکت مدیریت شهری در تپه‌های عباس آباد برافراشته خواهد شد.

این مسئول خادمیار رضوی با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب نیز حضور فعال داریم، افزود: ۸۸۸ جلد کتاب نیز به مناطق محروم هدیه داده می‌شود.

وی از جمله اقدامات خالصانه خادمیاران را حضور در نمازجمعه، شب شعرها، نشست‌های چهارشنبه‌های امام رضایی بیان کرد.

خبرنگاران خادمیار رضوی شوند و به کمک بیایند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با بیان اینکه کمک رسانه‌ها و خبرنگاران برای ما جهت رسیدن به رسالت کمک به نیازمندان بسیار ارزشمند است، افزود: اگر خبرنگاران به میدان بیایند و در انتشار اخبار به ما کمک کنند در سطح بسیار گسترده تری کار انجام خواهد شد چرا که ما می‌توانیم راحتر نیازمان را به گوش خیرین برسانیم.

براتلو از پیشنهاد خادمیاری افتخاری خبرنگاران، استقبال کرد و گفت: ما در آزادی زندانیان و بویژه زنان زندانی به دنبال خیر می‌گردیم و بطور قطع خبرنگاران در این خصوص می‌توانند کمک شایانی به ما کنند.

مدیرکانون خدمت رضوی استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این کانون‌ها بطور موازی با کمیته امداد عمل می‌کند یا خیر؟ گفت: خیر با کمیته امداد تداخل کاری نداریم آنها بطور مستمر در مناطق و شهرستان‌ها اقدام به کمک رسانی به نیازمندان می‌پردازند، اما اقدامات خادمیاران موردی است.

براتلو با بیان اینکه خادمیار داوطلب در صف انتظار داریم، گفت: خادمیاران باید در یک دوره چند ماهه یاور رضوی شوند و پس از تایید و گزینش نهایی، خادمیاری نهایی شوند.

براتلو از همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز خواست تا به کمک خادمیاران رضوی و راه را برای خدمات رسانی بیشتر فراهم آورند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار