در هشتمین جشنواره مالک‌ اشتر بسیج؛

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج: بسیجیان از ملامت دیگران ناراحت نمی‌شوند

حجت‌الاسلام رضایی گفت: بسیجیان از ملامت دیگران‌ ناراحت نمی‌شوند و همواره بر راهی که در کمک به‌ ارتقای کارآمدی نظام و مردم انتخاب کردند، استوار هستند.
کد خبر: ۶۳۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ - 29November 2023

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج: بسیجیان از ملامت دیگران ناراحت نمی‌شوندبه‌ گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، هشتمین جشنواره مالک‌اشتر بسیج عصر امروز (چهارشنبه) با حضور سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع فرهنگی ورزشی ۵ آذر برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رضایی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، اظهار‌ داشت: همواره در افزایش معنویت از یکدیگر سبقت بگیرید، افزایش عبادت و بندگی‌ خدا را همواره مورد توجه قرار دهید و این هم ‌از جمله مواردی است ‌که رهبر معظم ‌انقلاب اسلامی امسال و سال گذشته بر رعایت آن تاکید داشتند.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه چهار خصوصیت یاران آخر‌الزمان وجود دارد که می‌توان آن‌ها را خصوصیات بسیجیان دانست، تصریح کرد: اول اینکه بسیجیان خداوند را دوست دارند و خداوند نیز آنها را دوست دارد. دوم اینکه بسیجیان در برابر مظلومان و محرومان دنیا سر به زیر و در برابر استکبار سینه سپر کرده‌اند. 

وی انجام با اخلاص تمامی کارها را سومین خصوصیت بسیجیان دانست و گفت: آن‌ها تمام جهانشان برای خداوند بوده و تمامی کارها و اعمالشان را با اخلاص و به دور از خودنمایی انجام می‌دهند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: چهارمین خصوصیت بسیجیان این است که ملامت دیگران‌ ناراحت نمی‌شوند و همواره بر راهی که در کمک به‌ ارتقای کارآمدی نظام و مردم انتخاب کردند، استوار هستند؛ زیرا معتقدند که خداوند عملکرد همه را می‌بیند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها