در دیدار با فرماندهان ارشد انتظامی کرمان؛

سرلشکر باقری: تقویت فرماندهی انتظامی استان کرمان/ همه شاخص‌های امنیتی رو به بهبود است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از تقویت فرماندهی انتظامی استان کرمان و انجام اقداماتی در زمینه امنیت جامع‌تر در کویر خبر داد و گفت: همه شاخص‌های امنیتی این استان رو به بهبود است.
کد خبر: ۶۳۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ - 21November 2023

سرلشکر باقری با فرماندهان ارشد انتظامی کرمان دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان که با حضور سردار «رادان» فرمانده انتظامی کشور انجام شد، اظهار داشت: ارزیابی میدانی ستاد کل نیرو‌های مسلح از بخش‌های نظامی و انتظامی سراسر استان کرمان انجام شده است و مجموع گزارش‌ها بر این مبناست که امنیت بحمدالله در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد، نقاط قوت، توسعه یافته و کاستی‌ها کاهش داشته است.

سرلشکر باقری ادامه داد: کرمان استانی پهناور و دارای مسایل و مشکلات متعددی است که وظیفه بسیاری بر دوش فرمانده انتظامی استان قرار دارد و با حداقل امکانات و اقدامات شبانه‌روزی در حال کار هستند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه همه شاخص‌های امنیتی استان کرمان رو به بهبود است، افزود: جرائم و مشکلات، کاهش یافته و کار‌های بسیار سنگین‌تری بر عهده همرزمان فرماندهی انتظامی گذاشته شده است.

مطالب بیشتر:
**سرلشکر باقری: شهید سلیمانی الگویی برای آزادگان جهان است/ نهالی که شهید سلیمانی غرس کرد رژیم صهیونیستی را از بین خواهد برد
**رونمایی از نسل نوین بیمارستان فوق تخصصی سیار سپاه 

وی اضافه کرد: فرماندهی انتظامی در جنوب استان تقویت می‌شود و همچنین اقداماتی در مورد کویر و امنیت جامع‌تر در کویر در دستور کار قرار می‌گیرد.

سردار باقری خاطرنشان کرد: امیدوارم با بسیج امکانات در نیرو‌های مسلح و کمک استاندار کرمان و مراجع استانی و ملی به فرماندهی انتظامی استان، شاهد موفقیت‌های بیش از پیش باشیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار