با حضور معاون هماهنگ‌کننده ارتش؛

مدرسه نجات خدمه «نهاجا» افتتاح شد

مدرسه نجات خدمه نیروی هوایی ارتش صبح امروز با حضور دریادار سیاری افتتاح شد.
کد خبر: ۶۳۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ - 19November 2023

دریادار سیاریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در آیین افتتاح مدرسه نجات خدمه نهاجا که صبح امروز (یکشنبه) در بیمارستان بعثت نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: بهره‌برداری از این استخر آموزشی کار بسیار ارزشمندی است که توسط نیروی هوایی ارتش انجام شده است.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: با توجه به خطراتی که متوجه خلبانان است و قبل از اینکه خلبانان را در محیط عملیات واقعی در دریا مورد آزمایش قرار دهیم، باید در یک محیط آموزشی، این کار را شبیه‌سازی کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: اینکه خلبان می‌تواند از سکوی پرش، چتربازی انجام دهد، به محیط استخر بیاید و زیر چتر گیر کند و به بیرون بیاید و در یک دریای مواج و طوفانی بتواند تلاش کند که عملیات نجات را به خوبی انجام دهد و چگونه خود را آماده کند که توسط بالگردی که از بالا می‌آید، خود را نجات دهد، کار ارزشمندی است.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: این اقدام نیروی هوایی ارتش ویژه و قائل تقدیر است و همه خلبانان ما باید آموزش این کار‌ها را ببینند؛ آن‌ها در این محیط شبیه‌سازی شده در استخر کار را انجام می‌دهند، سپس در محیط واقعی تمرین می‌کنند و ما اطمینان پیدا می‌کنیم که در صورت هر اتفاقی، راه نجات آن را از قبل تمرین کرده‌اند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار