در آئین تجلیل از پرستاران؛

دریادار سیاری: جامعه پرستاری در زمان شیوع کرونا همچون دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به مجاهدت‌های کادر درمانی کشور در دوران شیوع ویروس کرونا، گفت: پرستاران علی‌رغم مشکلات، مسائل و سختی‌ها با مهربانی، گذشت و خوش‌رویی از بیماران نگهداری می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ - 19November 2023

دریادار سیاریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در آئین تجلیل از پرستاران که صبح امروز (یکشنبه) در بیمارستان بعثت نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: من به دلیل اینکه بعد از مجروح شدن در جنگ شش عمل جراحی مختلف داشتم، زحمات و عمق مجاهدت پرستاران را درک کردم  و از صمیم قلبم این روز بزرگ را به پرستاران تبریک عرض می‌کنم.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه نام‌گذاری روز‌ها معنا و مفهوم خاصی دارد، افزود: اینکه روز تولد حضرت زینب (س) را روز پرستار نام نهاده‌اند، اهمیت کار پرستاران  را نشان می‌دهد. حضرت زینب (س) بزرگترین مصائب را در روز عاشورا تحمل کرد؛ اما مشکلات با پایان روز برای او تمام نشد و تازه آغازی بر مسائل مختلف برای ایشان بود؛ حضرت زینب (س) سختی‌ها و دشواری‌های مختلفی را تحمل کرد و در کنار آن، جهاد تبیین را نیز بر عهده داشت و به معنای واقعی کلمه «کربلا در کربلا می‌ماند، اگر زینب نبود».

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: قشر پرستار باید به خود ببالد که سالروز تولد حضرت زینب (س) به‌عنوان «روز پرستار» نام‌گذاری شده است. پرستاران علی‌رغم مشکلات، مسائل و سختی‌ها با مهربانی، گذشت و خوش‌رویی از بیماران نگهداری می‌کنند.

وی با اشاره به مجاهدت‌های کادر درمانی کشور در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا گفت: جامعه پزشکی و پرستاری در دوران کرونا همچون دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و این‌گونه بود که ما با پشتیبانی شما عزیزان حتی یک روز آموزش‌ها را تعطیل نکردیم و با مجاهدت شما حتی یک تلفات هم در پادگان‌ها به دلیل کرونا نداشتیم.

دریادار سیاری اضافه کرد: شما پزشکان و پرستاران ثابت کردید که مرد و زن «میدان» شما عزیزان هستید؛ شما از سلامت و آسایش خود گذشتید تا سلامت جامعه ما حفظ شود و این‌گونه بود که کمترین میزان مرگ و میر در میان بیمارستان‌های کشور در بیمارستان‌های ارتش بود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش اظهار داشت: مجاهدت‌های کادر درمان موجب بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف از جمله ارائه خدمات به عموم مردم است.

امیر سیاری به تلاش‌های انجام شده برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان ارتش اشاره و عنوان کرد: با تلاش‌های انجام‌شده توسط خدمتگزاران شما، تمامی معوقات و مطالبات کارکنان ارتش پرداخت شده است؛ البته ما به این میزان قانع نیستیم و تلاش داریم که شرایط حقوق و مزایای کارکنان ارتش بهتر از سال‌های گذشته شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار