در تجمع اصحاب رسانه برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه؛

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین: آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد هستند/ مقاومت رمز پیروزی است

سردار معروفی با بیان اینکه مقاومت رمز پیروزی است و هر جا مقاومت کردیم، پیروز شدیم، گفت: مقاومت مردم فلسطین به پیروزی منجر می‌شود و نقطه عطفی در تاریخ خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ - 04November 2023

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در تجمع اصحاب رسانه و امت مسلمان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به شهادت رساندن خبرنگاران که صبح امروز (یکشنبه) در مجموعه فرهنگی ۱۳ آبان (لانه سابق جاسوسی) برگزار شد، اظهار داشت: شهادت ۴۶ نفر از اصحاب رسانه در جنگ غزه نشان می‌دهد که رسانه نقش بزرگی در رساندن صدای مظلومان عالم دارد.

سردار معروفی افزود: در دوران دفاع مقدس، ما دشمن را می‌دیدیم و دشمن ما را و در نبرد رو در رو بودیم و پیامی که امام راحل در سال ۶۶ در جمع حجاج فرمودند، مصداق امروز و نه آن روز بود. امروز این مأموریت به دوش شماست و شما ایستادگانِ در مقابل دشمنان هستید.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین به اهمیت و نقش رسانه‌ها در تحولات اشاره و عنوان کرد: این مأموریت امروز و سخن گهربار امام راحل مصداق شماست که با نگاه اعتقادی و ملی مقابل دشمن می‌جنگید.

وی بیان کرد: امروز مردم فلسطین با نگاه حاج قاسم که نگاه ملت ایران بود، گره‌ها را باز می‌کنند و این نظام اسلامی ما است که شاهد پدیده آن هستیم که رزمندگان حماس به تنهایی نه‌تنها هیمنه رژیم صهیونیستی بلکه هیمنه آمریکا و نظام سلطه را به لرزه درآوردند.

سردار معروفی با بیان اینکه ۷۵ سال مردم فلسطین در جنگ و محاصره هستند، گفت: نیرو‌های مقاومت در این شرایط عملیات طوفان‌الاقصی را انجام دادند که منجر به تلاطم دشمن از نظر نظامی و روانی شد و هیمنه پوشالی صهیونیست را خُرد کرد و همه جا درباره این شکست‌ صهیونیست‌ها سخن می‌گویند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حضور سران کشورهای غربی در سرزمین‌های اشغالی نشان‌دهنده جنگ جهانی علیه فلسطینیان است و سکوت مجامع جهانی در برابر این جنایت‌ها نشان می‌دهد که این مجامع وجاهت ندارند.

وی ادامه داد: در این صحنه نه دوگانگی که چندگانگی دشمن را می‌بینید که منافع آن در چه چیزی است؛ دشمنان با ترور شهید سلیمانی عزیز خواستند چراغ مقاومت را خاموش کنند، اما نمی‌دانستند که یک قلب را زدند، در حالی که ۸۰ میلیون ایرانی، قلب سلیمانی شد.

سردار معروفی تأکید کرد: مردم در کنار مرز فلسطین گرد آمدند و فریاد حمایت از مردم فلسطین سر دادند و در همه کشور‌ها مردم از این مظلومیت و مردم فلسطین دفاع کردند که پدیده بزرگی بود که با هم مقابل این دشمن فریاد زدند و این یکی از خروجی‌های جریان و موضوع فلسطین بود که باید قدر آن را دانست؛ این مقاومت و صبر نقطه عطف تاریخ خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مقاومت رمز پیروزی است و هر جا که مقاومت کردیم، پیروز شدیم، اظهار داشت: امروز مقاومت مردم فلسطین به پیروزی منجر می‌شود و نقطه عطفی در تاریخ خواهد شد.

وی افزود: این نشانه بزرگ شدن فلسطین و مردم فلسطین است که خیلی بزرگ شدند و اقتدار دارند که دشمن را به زانو درآوردند. رژیم صهیونیستی می‌خواهد از طریق زمین به غزه وارد شود، اما می‌دانند که غزه برای آن‌ها به گورستان تبدیل خواهد شد.

سردار معروفی عنوان کرد: هرچه دشمن تلاش کرد و گذرگاه‌ها را مسدود کرد، اما مردم مظلوم و مقاوم غزه کوتاه نیامدند و با مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی ایستادند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور مستقیم آمریکا در صحنه جنگ غزه و حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیان کرد: ماشین‌هایی که در هواپیما‌های آمریکایی بود، ماشین‌های ضد شورش است و این نشان می‌دهد که غربی‌ها به‌شدت نگران شرایط حاکم بر سرزمین‌های اشغالی هستند.

وی به نقش سفارتخانه‌های آمریکا در کودتاهای رخ‌داده در برخی کشورها اشاره کرد و با بیان اینکه آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد و غیرقابل پیش‌بینی هستند، گفت: در هر کجا که آمریکایی‌ها حضور دارند، امکان کودتا وجود دارد؛ اما در خود آمریکا این امکان وجود ندارد، زیرا «سفارت آمریکا» در این کشور نیست.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار