در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح: حمایت از محور مقاومت جزو سیاست‌های اصلی ایران است/ گروه‌های مقاومت انگیزه بالایی برای مقابله با صهیونیست‌های جنایتکار دارند

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه گروه‌های مقاومت انگیزه بالایی برای مقابله با صهیونیست‌های جنایتکار دارند، گفت: حمایت از محور مقاومت جزو سیاست‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۲۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۸ - 09November 2023

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح: حمایت از محور مقاومت جزو سیاست‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران است/ ایران هیچ نقشی در طراحی عملیات طوفان‌الاقصی نداشته است/ گروه‌های مقاومت انگیزه بالایی برای مقابله با جنایتکاران صهیونیستی دارندامیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه حمایت از محور مقاومت جزو سیاست‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: حمایت از جبهه مقاومت یک آرمان است و ما به آن اعتقاد و ایمان قلبی داریم.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ نقشی در طراحی عملیات طوفان‌الاقصی نداشته است، افزود: بهترین پاسخ و تحلیل را رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بیان کردند مبنی بر اینکه «آن‌هایی که می‌گویند «کار فلسطینی‌ها ناشی از غیرفلسطینی‌ها است» ملّت فلسطین را نشناخته‌اند، ملّت فلسطین را دست‌کم گرفته‌اند؛ اشتباهشان در همین است؛ اینجا هم محاسبه‌ی غلط می‌کنند».

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به توانمندی بالای جبهه مقاومت اشاره و عنوان کرد: رزمندگان مقاومت فلسطین به خوبی آموزش‌های لازم را از فرماندهان خود در گردان‌های قسام فرا گرفته‌اند و انگیزه بالایی برای مقابله با ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی دارند.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی همینه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکسته است، ادامه داد: این عملیات دستاورد‌های زیادی برای جبهه مقاومت داشت و منجر به پشتیبانی ملت‌های دنیا از مردم مظلوم فلسطین شده است.

امیر نصیرزاده درباره حمایت کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی توسط کشور‌هایی همچون آمریکا، فرانسه و انگلیس در جهت پیشبرد سیاست آن‌ها در منطقه غرب آسیا به وجود آمد و حمایت این کشورهای مستکبر از جنایات این رژیم در جهت جلوگیری از فروپاشی صهیونیست‌هاست.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار