جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

استکبار جهانی به دنبال تغییر فرهنگ جوامع است

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: استکبار جهانی برای تحریف تاریخ به دنبال تغییر فکر و اندیشه انسان‌ها و فرهنگ جوامع است و این موضوع نقطه تقابل ما با غرب است.
کد خبر: ۶۲۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ - 06November 2023

استکبار جهانی به دنبال تغییر فرهنگ جوامع استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی شیرازی» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در دانشکده فنی نقشه‌برداری سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح با اشاره به هدف رسالت پیامبران اظهار داشت: از آموزه‌های دینی اعم از قرآن و روایات به دست می‌آید که پیامبران برای مقاصد و برنامه‌های بس والا از طرف خداوند، برای زندگی این جهانی و آن جهانی انسان‌ها مبعوث شدند که مهم‌ترین رسالت و اهداف آن‌ها دعوت انسان‌ها به پرستش خدای یگانه و دوری از طاغوت‌ها، شکوفایی و پرورش عقل و خرد آدمی، برقراری قسط و عدالت، مبارزه با ظلم و فساد، آزادی انسان و ترویج و گسترش فضایل اخلاقی.

حجت‌الاسلام شیرازی ادامه داد: پیغمبران آمدند تا فرهنگ جامعه را الهی کنند؛ یعنی دین را تبلیغ و طاغوت را نفی کنند؛ پیغمبران بشریت را به راه خدا دعوت می‌کنند و طاغوت، انسان را به راه شیطان فرا می‌خواند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ضد اسلامی معاویه اشاره و خاطرنشان کرد: معاویه با بکارگیری اساتید و دانشمندان فرهنگ و تاریخ را تحریف کرد؛ امروز هم استکبار جهانی با همین روش به دنبال تغییر فکر و اندیشه انسان‌ها و فرهنگ جوامع است و این موضوع نقطه تقابل ما با غرب است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: تلاش مستکبران برای نابودی دین و فرهنگ اسلام است و این بود که امام حسین (ع) برای حفظ دین جان خود و یارانش را فدا کرد تا جلوی این تحریف را بگیرد.

وی با بیان اینکه آمریکا مدعی حقوق بشر است، اما بشر را نمی‌فهمد، گفت: ما معتقدیم که اسلام بهترین دین، آیین و فرهنگ برای حفظ حقوق بشر است. آن‌ها انسان‌محوری را اصل می‌دانند؛ اما ما می‌گوییم خدامحوری اصل است و خدا مشخص می‌کند که ما چگونه رفتار کنیم تا سعادتمند شویم.

حجت‌الاسلام شیرازی ادامه داد: غربی حرف از آزادی می‌زنند، اما آزادی را تنها در بی‌بندوباری می‌دانند و همه آزادی مد نظر آن‌ها برای سوء استفاده از زنان است.

وی اضافه کرد: آن‌ها به اسلام هجمه می‌کنند و می‌گویند اسلام تفاوت میان زن و مرد قائل است، اما اسلام بیشترین ارزش و جایگاه را برای زنان قائل است که با دقت در آیات و روایات و فرهنگ اسلام جایگاه بالایی زن در اسلام مشخص می‌شود.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خطاب به دانشجویان گفت: نگاه اسلام به زن را برسی کنید تا به جایگاه بالای زن در اسلام پی ببرید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار