در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه: خیزش عظیم ملت‌ها در دفاع از فلسطین/ آمریکا قطعاً سزای حمایت از صهیونیست‌ها را خواهد دید

سردار فرجیان‌زاده گفت: آمریکایی‌ها در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین شریک هستند و بی‌تردید سزای اقدامات خود را می‌بینند.
کد خبر: ۶۲۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱ - 02November 2023

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه: شاهد خیزش عظیم ملت‌ها در دفاع از فلسطینی‌ها هستیم/ صهیونیست‌ها به دنبال کوچ دادن مردم مظلوم فلسطین از سرزمین‌های مادری‌شان هستندسردار «سعید فرجیان‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی ضربه سهمگین و بزرگی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، اظهار داشت: ضربه تاریخی گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی موجب شد که این رژیم در ابعاد اطلاعاتی، امنیتی و نظامی یک شکست جبران‌ناپذیر را متحمل شود.

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین گفت: هدف صهیونیست‌ها از ارتکاب این جنایات در سرزمین‌های اشغالی، کوچ دادن مردم مظلوم فلسطین از سرزمین‌های مادری‌شان است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: رژیم صهیونیستی قبل از اقدام تاریخی و بزرگ گروه‌های مقاومت فلسطین، قصد داشت که به غزه حمله کند و مردم را از سرزمین‌های خود کوچ دهد؛ اما با ابتکار نیروهای مقاومت، صهیونیست‌ها در باتلاق دیگری فرو رفتند.

وی با بیان اینکه جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی دل هر انسان آزاده‌ای را آزرده کرده است، تأکید کرد: بی‌تردید پیروزی از آنِ ملت مظلوم فلسطین است و ما شاهد خیزش عظیم ملت‌ها در دفاع از فلسطینی‌ها هستیم.

سردار فرجیان‌زاده به آمادگی نیرو‌های مقاومت برای مقابله با اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اشاره و عنوان کرد: در صورت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، قطعاً جبهه مقاومت واکنش قاطعی خواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه درباره حمایت‌های کشور‌های غربی از جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی گفت: آمریکایی‌ها در جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین شریک هستند و بی‌تردید سزای اقدامات خود را می‌بینند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها