مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی خبر داد؛

برگزاری جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

سردار «وحیدی» گفت: ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲ - 08May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و عمومی برگزار خواهد شد.

وی در تشریح برگزاری این جشنواره افزود: «پایگاه اطلاع‌رسانی و خبر»، «شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها»، «نرم افزار‌های کاربردی»، «کلیپ موشن گرافیک وغیره» و «انیمیشن، پویا نمایی» از محور‌ها و قالب‌های این دوره از جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی آذربایجان غربی هستند.

سردار وحیدی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا پانزدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی است ارسال کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی شناسنامه درخشانی در حوزه دفاع مقدس دارد تصریح کرد: لذا فضای مجازی بهترین بستر برای نشر ارزش‌های آن دوران است و فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها وظیفه خطیری در این عرصه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار