سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تمامی پایگاه‌های آمریکایی و پرواز‌های آن‌ها رصد می‌شود

سردار «شریف» با بیان اینکه واشنگتن حامی اول رژیم صهیونیستی است و آمریکا پل هوایی برای ارسال تجهیزات نظامی و بمب‌های وحشتناک به این رژیم ایجاد کرده است، گفت: تمامی پایگاه‌های آمریکایی و پرواز‌های آن‌ها رصد می‌شود.
کد خبر: ۶۲۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ - 28October 2023

تمام پایگاه‌های آمریکایی و پرواز‌های آن‌ها رصد می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: اگر بمباران علیه غزه و حمایت‌های آمریکا و شهادت فلسطینی‌ها تداوم داشته باشد در آن‌صورت منطقه منفجر خواهد شد.

شریف افزود: حامیان رژیم صهیونیستی مطمئن باشند که برخی دست‌ها که توان رسیدن به این رژیم را ندارند، توان رسیدن به نیرو‌های آمریکایی که این جنگ را مدیریت می‌کند را دارند.

وی با بیان اینکه تمام حامیان رژیم صهیونیستی به ویژه واشنگتن باید درک کنند که تداوم کشتار مردم فلسطین، ناگهان منجر به لبریز شدن صبر مسلمانان می‌شود، گفت: واشنگتن حامی اول رژیم صهیونیستی است و آمریکا پل هوایی برای ارسال تجهیزات نظامی و بمب‌های وحشتناک به این رژیم ایجاد کرده است.

سخنگوی سپاه اضافه کرد: تمامی پایگاه‌های آمریکایی و پرواز‌های آن‌ها رصد می‌شود؛ به عبارت دیگر عملیات ارسال بمب‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها رصد و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار