به میزبانی دانشگاه هوایی شهید ستاری؛

نشست مشترک و هم‌اندیشی معاونین آموزش سازمان‌های نیروهای مسلح برگزار شد

نشست مشترک و هم‌اندیشی معاون آموزش سازمان‌های نیروهای مسلح با حضور معاون آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح در دانشگاه هوایی شهید ستاری نهاجا برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ - 20October 2023

نشست مشترک و هم‌اندیشی معاونین آموزش سازمان‌های نیروی‌های مسلح برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با حضور امیر سرتیپ «باقری» معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ «شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش و معاونین آموزش سپاه پاسداران، فراجا و ودجا، نشست مشترک و هم‌اندیشی درخصوص بررسی نیاز‌های آموزشی آینده نیرو‌های مسلح، رویکردها، عملکرد‌ها و مباحث کلی ارتباطات داخلی و خارجی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علم و فناوری به میزبانی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ شیخ در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم و ابراز خرسندی از برگزاری این نشست به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه هوایی با اشاره به ترسیم نقشه راه آینده و افق ترسیمی ارتش در حوزه تربیت و آموزش به بیان اقدامات و طرح‌های ارتش در حوزه‌های مختلف علمی و دانشی پرداخت.

معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح نیز با مطرح کردن ضرورت مورد نیاز درحوزه‌های تربیتی وآموزشی بر تعامل بیشتر و هم‌افزایی بین دانشگاه‌ها تأکید کرد.

در حاشیه این مراسم، فرماندهان و مسئولان نیرو‌های مسلح از زیرساخت‌های فناورانه دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار