در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرکرد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری: فرهنگ دفاع مقدس مملو از ایثار و از خودگذشتگی است

سرهنگ «ذوالفقاری» با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است، گفت: این فرهنگ مملو از ایثار، از خودگذشتگی، جهاد، شهامت، شجاعت و... است که در هر زمینه‌ای مورد بهره‌برداری قرار بگیرد نتیجه‌ای جز موفقیت نخواهد داشت.
کد خبر: ۶۱۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ - 10September 2023

فرهنگ دفاع مقدس مملو از ایثار و از خودگذشتگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ‌امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شهرکرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: تمامی ما مدیون جوانانی هستیم که دربرابر دشمن ایستادند و مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا است، افزود: این فرهنگ مملو از ایثار، از خودگذشتگی، جهاد، شهامت، شجاعت و... است که در هر زمینه‌ای اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد نتیجه‌ای جز موفقیت نخواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز نسل جوان در بمباران دشمنان در فضای مجازی احاطه شده‌اند بنابراین به فرهنگی همچون فرهنگ دفاع مقدس نیاز دارند و این وظیفه ما است که انتقال این فرهنگ را به درستی انجام دهیم.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا همچنین حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس وظیفه تمامی آحاد جامعه است، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی است تا تمامی تلاش خود را در جهت حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به کار بگیریم بنابراین لازم است برنامه‌ریزی دقیقی درخصوص هفته دفاع مقدس انجام شود و تمامی افراد با روحیه جهادی وارد عرصه فعالیت شوند.

وی اضافه کرد: فضاسازی و تبلیغات یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در ایام هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار بگیرد چراکه با این روش می‌توان پیام شهدا را به خوبی انتقال داد همچنین لازم است درخصوص اجرای ویژه برنامه‌های موثر در این ایام برنامه‌ریزی مطلوبی صورت بگیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نکته مهم این است که در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به موضوعاتی همچون جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بیانیه گام دوم انقلاب و شعار حماسی سال «ما متحدیم» توجه ویژه شود.

سرهنگ ذوالفقاری یادآور شد: جوانان، نوجوانان و بانوان، فضای مجازی، رسانه‌ها و عناوین روز‌های هفته دفاع مقدس از دیگر مواردی است که باید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار