بازدید امیر سرتیپ صباحی‌فرد از گروه پدافند هوایی زاهدان

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی شهید یحیی‌پور زاهدان از بخش‌های مختلف این گروه پدافندی بازدید کرد و در ادامه چندین طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داد.
کد خبر: ۶۱۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ - 15August 2023

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از گروه پدافند هوایی زاهدانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید یحیی پور زاهدان در جمع کارکنان و خانواده‌های آنان، بومی بودن تجهیزات نظامی در حوزه پدافندی را از امتیازات نیرو‌های مسلح خواند و اظهار داشت: این امتیاز موجب می‌شود که خودمان بتوانیم بسازیم، نگهداری کنیم و ایرادات تجهیزاتمان را مرتفع کنیم چرا که به تمام زوایای آن آگاهی داریم.

امیر سرتیپ صباحی فرد پاسداری و حراست از مرز‌های هوایی کشور را یکی از مهمترین مأموریت‌های پدافند هوایی خواند و افزود: این مأموریت زمانی به نحو شایسته و مطلوب انجام می‌گیرد که کارکنان غیور این نیرو از سوی خانواده حمایت شوند و بدون دغدغه به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه حراست و پاسداری از مرز‌های هوایی کشور بدون صبر، تحمل و پشتیبانی همسران کارکنان امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: خانواده‌های کارکنان نیروی پدافند هوایی باید بدانند که در سایه تلاش همسران آنان آرامش و امنیت نصیب جامعه می‌شود و اگر همراهی آنان نباشد، یقینا مأموریت‌های محوله به خوبی به نتیجه نخواهد رسید.

فرمانده نیروی پدافند هوایی، گفت: اگر امروز نیروی پدافند هوایی ارتش در همه عرصه‌ها خوش درخشیده یکی از مهم‌ترین دلایل آن نقش حمایتی خانواده کارکنان از همسرانشان است.

امیر سرتیپ صباحی فرد به آمادگی دفاعی نیروی پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: دشمن برای بی‌اعتقاد کردن جوانان ما سرمایه‌گذاری کرده است. جهاد تبیین، آگاه سازی و بیان مسائل برای جوانان بهترین راه مقابله با این حرکت دشمن است.

وی در ادامه به اقدامات عمرانی گسترده و محسوس پدافند هوایی در راستای زدودن کهنگی، بازسازی و نوسازی اماکن سازمانی، اداری و محیط پادگانی اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر خوشبختانه در همه مناطق، گروه‌ها، سایت‌ها و محیط‌های پادگانی فعالیت‌های عمرانی بسیاری انجام شده است.

امیر سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: این فعالیت‌های عمرانی در سرپنجه‌ها، مناطق دور از مرکز و نوار مرزی بهتر و بیشتر محسوس است.

در این بازدید چندین طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی با حضور امیر سرتیپ صباحی‌فرد و جمعی از کارکنان و خانواده‌های گروه پدافند هوایی شهید یحیی پور زاهدان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها