در اختتامیه دوره بصیرت کارکنان نهاجا مطرح شد؛

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش: تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) تنها راه مقابله با جنگ شناختی دشمن است

امیر سرتیپ «طالب‌زاده» با اشاره به تلاش دشمن برای تأثیرگذاری بر ذهن مردم و تغییر باورهای آن‌ها، گفت: تنها راه مقابله با جنگ شناختی دشمن، تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۶۱۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ - 15August 2023

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش: تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) تنها راه مقابله با جنگ شناختی دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده»  معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه دوره بصیرت ویژه کارکنان و همسران کارکنان نهاجا که صبح امروز (سه‌شنبه) در تهران برگزار شد، با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ما زمانی درگیر جنگ تحمیلی بودیم و ملت ایران بسیج شدند و جنگ را اداره کردند.

امیر طالب‌زاده ادامه داد: امروزه درگیر جنگ شناختی دشمن هستیم که با برنامه‌ریزی بلندمدت آن‌ها در حال انجام است.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا افزود: اگر می‌خواهید به جنگ شناختی دشمنان علیه کشورمان پی ببرید، کافی است به منازل خودتان نگاهی بیندازید و ببینید که آیا فضای مجازی و موبایل در خانه‌ها حاکم است یا خانواده؟ آیا فرزندان ما را قبول دارند یا موبایل را؟

وی اضافه کرد: دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود در جنگ‌های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.

امیر طالب‌زاده با اشاره به آموزه‌های دین مبین اسلام در زمینه مقابله با دشمنان، گفت: تنها راه موجود برای مقابله با جنگ شناختی دشمن، تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) است و ما باید در این حوزه بیشتر کار کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار