دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد؛

اجرای بیش از ۱.۵ میلیون طرح محرومیت‌زدایی توسط سپاه در سراسر کشور

سردار حزنی از اجرای بیش از یک میلیون و ۶۷۷ هزار طرح محرومیت‌زدایی توسط سپاه در گستره ایران اسلامی در قالب پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ - 11August 2023

اجرای بیش از ۱.۵ میلیون طرح محرومیت‌زدایی توسط سپاه در سراسر کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «ضیاء الدین حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در آیین تحویل یک هزار دستگاه کولر گازی پنجره‌ای و اسپیلت به خانواده‌های محروم هرمزگان اظهار داشت: سپاه تاکنون یک‌ میلیون و ۶۷۷ هزار طرح محرومیت‌زدایی در قالب پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی در سطح کشور اجرا کرده است.

به گفته وی، ۱۷۷ هزار طرح در قالب پروژه‌های عمرانی کوچک و زودبازده بوده که توسط ساکنان بومی در مناطق محروم کشور به اجرا درآمده است.

سردار حزنی افزود: یک میلیون و ۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی نیز در قالب غیرعمرانی بوده که با دستور رهبر معظم انقلاب توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور انجام شده است.

وی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌های آب، راه، گاز، آب و فاضلاب شهری و روستایی، سخت مسکن محرومان، خانه عالم، احداث درمانگاه، احداث حسینیه، مسجد و گلراز شهدا از ماموریت‌های حوزه عمرانی، تهیه جهیزیه، کمک‌های مومنانه، تهیه اقلام ورزشی و آموزشی برای مدارس، احداث و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی، احداث و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و احداث استخر ماهی از ماموریت‌های حوزه غیرعمرانی بوده که توسط سپاه انجام شده و یا در حال اجراست.

سردار حزنی تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه، سپاه امام سجاد (ع)، قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در هرمزگان در کنار ماموریت اصلی و اساسی خود در ایجاد و توسعه امنیت پایدار، در عرصه محرومیت‌زدایی نیز اقدام می‌کنند که اقدام امروز از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار